Forum Yapımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoLiS
    SoLiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek
    Ya ben asp forum yapmak istiyorum nasıl yapcam yada html yada sizin bildiginiz guzel asp indirebilecegim asp forumu var mı varsa url unu da yazarsanız sevinirim -----
    ---------------------------------
    he bu arada benim makinada apache kurulu ama php sayfalarını makinada php scriptlerini goremiyorum apachede nasıl acıcam php templateini felan ve asp portal indirdim ben bunun uzerinde resimlerin yerlerini degistirmek yazıya link vermek istiyorum fp de gozukmuyo ama portal bos bı sayfa acarım ben onu html templateşi gibi fp de gorerek ansıl yaparım

    -= To Be OR NoT To Be =-
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HypNotic
    HypNotic's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2004
    Erkek
    Sorularının hepsine cevap veremiycem çünkü kafam karıştı.Neyse:
    Bak asp portal falan arıyorsan
    www.aspindir.com
    www.maxiasp.com bu siteleri öneririm.Burda istediğin scriptleri bulursun.
    Apachee olayına gelince php scriptleri çalıştırır.ASP yi pws ya da iis ile çalıştırabilirsin.Ama apachee de sorun varsa ben inndir.com dan easyphp yi indir ve kur derim.Baya iyi.
    Frontpage olayına gelince http://localhost/adres yazınca birçok şey gozukebilir ama frontpage de goremeyebilirsin.Frontpage bazı şeyleri desteklemeyebilir ya da gostermeyebilir.
    Başka sorunun varsa yaz Ok ?

    Kargalar sürüyle, Kartal yalnız Uçar
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoLiS
    SoLiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek
    HypNotic bende easy php kurulu ama php dosyalarını o programı acıp acıcam nasıl acıcam yazarsan sevinirim he bide mesela asp dosyasını acıyorum IIS de orda gozukuyor linkler felan hersey ben o hozukenleri fp de goremıyorum ama fp de gozukmesse bilr ben o aspsayfasında yer alan linkeri nasıl degistircem yani asp de hangi sayfanın ıcınde kod yazcam ?

    -= To Be OR NoT To Be =-
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoLiS
    SoLiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek
    he bide unutmadan asp sayfasında nasıl link vercem fp de kopru izle diyodun yazıyı secip asp de fp yi acıyorum yazı gozukmedigi için bir yazı yazıp ansıl kopru izliycem yani link vercem

    -= To Be OR NoT To Be =-
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hackerboyz
    hackerboyz's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2004
    Erkek
    tek söz: CİN OLMADAN ŞEYTAN ÇARPILMAZ!!!!

    Lycos'tan nefret ediyorum....
Toplam Hit: 1433 Toplam Mesaj: 5