Forum Yapımı
-
Ya ben asp forum yapmak istiyorum nasıl yapcam yada html yada sizin bildiginiz guzel asp indirebilecegim asp forumu var mı varsa url unu da yazarsanız sevinirim -----
---------------------------------
he bu arada benim makinada apache kurulu ama php sayfalarını makinada php scriptlerini goremiyorum apachede nasıl acıcam php templateini felan ve asp portal indirdim ben bunun uzerinde resimlerin yerlerini degistirmek yazıya link vermek istiyorum fp de gozukmuyo ama portal bos bı sayfa acarım ben onu html templateşi gibi fp de gorerek ansıl yaparım -
Sorularının hepsine cevap veremiycem çünkü kafam karıştı.Neyse:
Bak asp portal falan arıyorsan
www.aspindir.com
www.maxiasp.com bu siteleri öneririm.Burda istediğin scriptleri bulursun.
Apachee olayına gelince php scriptleri çalıştırır.ASP yi pws ya da iis ile çalıştırabilirsin.Ama apachee de sorun varsa ben inndir.com dan easyphp yi indir ve kur derim.Baya iyi.
Frontpage olayına gelince http://localhost/adres yazınca birçok şey gozukebilir ama frontpage de goremeyebilirsin.Frontpage bazı şeyleri desteklemeyebilir ya da gostermeyebilir.
Başka sorunun varsa yaz Ok ?
-
HypNotic bende easy php kurulu ama php dosyalarını o programı acıp acıcam nasıl acıcam yazarsan sevinirim he bide mesela asp dosyasını acıyorum IIS de orda gozukuyor linkler felan hersey ben o hozukenleri fp de goremıyorum ama fp de gozukmesse bilr ben o aspsayfasında yer alan linkeri nasıl degistircem yani asp de hangi sayfanın ıcınde kod yazcam ?
-
he bide unutmadan asp sayfasında nasıl link vercem fp de kopru izle diyodun yazıyı secip asp de fp yi acıyorum yazı gozukmedigi için bir yazı yazıp ansıl kopru izliycem yani link vercem
-
tek söz: CİN OLMADAN ŞEYTAN ÇARPILMAZ!!!!
Toplam Hit: 1433 Toplam Mesaj: 5
