Forumda Güvenlik Kodu(Denyo)
-
Hocalar bazı forumlarda güvenlik kodu var onun için denyo programında hangi definitionu kullanacağım.O olmadan kayıt yaptırıyormu.Yüzlerce post ediyor ama db ye kayıt oluyormu bu kodu yapmadan?
-
güvenlik kodu olanlara bişi yapamazsın yeni konu açmana gerek yoktu...
-
hacı eğer hızlı kayıt ol varsa yapabilirsin proxy kullanıp yoksa drirekt güvenlik kodu varsa olmuyo
-
he evet bende bir smfye saldıracam ama hem üyelikte o resim var hemde admin onayını bekliyorlar acaba kendim bir üyelik alsamda post kastırsam denyoya işe yararmı yapmasını bilmiorumda=)
-
Peki postu nasıl kasıyoduk?
-
Bide şifrenizi tekrar yazınız kısmını nasıl yapıcaz.Random yaparsak şifreden başka şeylerde yazabilir böylece kayıt olmaz değilmi?
-
SiyanojeN bunu yazdı:
-----------------------------
he evet bende bir smfye saldıracam ama hem üyelikte o resim var hemde admin onayını bekliyorlar acaba kendim bir üyelik alsamda post kastırsam denyoya işe yararmı yapmasını bilmiorumda=)
-----------------------------Güvelik kodu yoksa admın onayı bekleniyor diyorsa bas gitsin ama proxy kullan
phpbb2 lerde seach kayıt var birşey arattırıp devamlı öylede db i şişire bilirsiniz. phpbb3 de varmı bilmiyorum
-
güvenlik kodu algoritmasını bulursan öyle dalabilirsin diye düşünüyorum :)
-
Beyler bide ben üye girişi yaptırıyorum bir sürü ama forumun alt kısmında üye sayısında değişiklik olmuyor.Yanlışlıkmı yapıyorum acaba.
-
Esconda bunu yazdı:
-----------------------------
Beyler bide ben üye girişi yaptırıyorum bir sürü ama forumun alt kısmında üye sayısında değişiklik olmuyor.Yanlışlıkmı yapıyorum acaba.
-----------------------------üye alımını kapatmış olabilirler. veya onaylanıp üye oluyosundur veya sen yanlış yapıosun vs.. vs.. :)
