folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Fotoğraf Albümü Tasarımı



Fotoğraf Albümü Tasarımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Altair
    Altair's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Merhabalar öncelikle forumda benden büyük birçok abim var özellikle onlara hitaben açıyorum bu konuyu.

    Şimdi abilerim ben bu sene okul dolayısıyla çevremden uzaklara gideceğim ve büyük ihtimal bütün hayatım onlardan uzak geçecek. Gitmeme az bir zaman kaldı. Gitmeden önce çok değer verdiğim bir arkadaşıma hediye vermek istiyorum bu arkadaşımla çekilmiş olduğumuz sadece 1 adet fotoğraf var.

    Şimdi benim hediyem bir defterin üstünde gördüğüm tasarımın aynısını fotoğraf albümüne yaptırmak istiyorum hatta defteri direk albüm gibi yapabilirsem daha güzel olur.

    defter şu ;

    Benim bu işi yaptıracağım matbaa yada o tarz birşey var mı bildiğiniz istanbul avrupa yakasında. Yada sizce albüm gibi yapmak mantıklımı. 

    Yani sonuçta bu kişinin tek arkadaşı ben değilim sevdiği arkadaşlarının fotoğraflarını koyar diye düşündüm ki masasında falan hep arkadaşlarının fotoğrafı vardır yani. Ama defter formatında olmasıda mantıklı geldi günlük tarzı bişi yapabilir gibisinden. Sizinde tavsiyeleriniz önemli benim için. Yada bildiğiniz bu işi yapacak gittiğimde derdimi anlattığımda istediğim şekilde yapabilecek bir tanıdığınız yada başka birisi var mı. Önemli benim için süremde kısıtlı o yüzden biraz acele ile yazıyorum kusura bakmayın.

     

    mod : düzenlendi.

     
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adigestorm
    adigestorm's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Kasım/2008
    Erkek

    Tam aradığın şey değil ama şuna bi bak istersen hem up olsun. lukapu.com

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Altair
    Altair's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    adigestorm bunu yazdı

    Tam aradığın şey değil ama şuna bi bak istersen hem up olsun. lukapu.com

    Hocam baktım firma gayet güzel ama bu adamlara sürüyle fotoğraf göndermem lazım sanırım adamlar direk fotoğrafı basıyor kağıda ve açıkçası birazda tuzlu geldi ve ben biraz daha el emeği vs olsun istiyorum.

     

    Aklımda şöyle bir fikir var defteri alıp ilk sayfasına ikimizin olduğu fotoğrafı koyup altınada güzel bir yazı yada ikimizin bildiği birşey yazabilirim. Ama daha orjinal ve profesyonel fikirlerede açığım :D.

    Bu arada ilk postu düzenlediği içi mod a sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JuMaN
    JuMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2012
    Erkek

    Çok uzak yere nere gidiyorsun hocam dünyanın diğer ucuna falan merak ettim.


    [URL=https://meettomy.site] Pretty Womans from your city[/URL]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Altair
    Altair's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    JuMaN bunu yazdı

    Çok uzak yere nere gidiyorsun hocam dünyanın diğer ucuna falan merak ettim.

    Yok hocam :D  ya olay şöyle ben bu arkadaşımla eskiden çok samimi idim şimdi pek değilim üstüne birde bu okul davası çıktı yani ayda yılda bir anca görüşürüz yada hiç görüşmeyiz. Böyle birşey yapma amacımda en azından unutulmamak ileride olurda karşılaşırsak tanımamazlıktan gelinmemek için.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Altair
    Altair's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    dostlar hala beklemedeyim yokmu fikri olan : )

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Altair bunu yazdı
    JuMaN bunu yazdı

    Çok uzak yere nere gidiyorsun hocam dünyanın diğer ucuna falan merak ettim.

    Yok hocam :D  ya olay şöyle ben bu arkadaşımla eskiden çok samimi idim şimdi pek değilim üstüne birde bu okul davası çıktı yani ayda yılda bir anca görüşürüz yada hiç görüşmeyiz. Böyle birşey yapma amacımda en azından unutulmamak ileride olurda karşılaşırsak tanımamazlıktan gelinmemek için.

    Beni iplemeyen adamı ben de iplemem, öyle göt adamdan arkadaşmı olur? daha geçenlerde 3 senedir hiç konuşmadığım arkadaşım mesaj attı hal hatır sordu. Arkadaş dediğin böyledir, hiç görüşmesen bile unutmaz. Öyle defterle bilmemneyle olacak iş değil... Resmi bastır, arkasına da size özel bir cümle ya da kelimeyi yaz ver geç eğer ille bişey verecem diyosan.


    :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Altair
    Altair's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek
    wasd bunu yazdı
    Altair bunu yazdı
    JuMaN bunu yazdı

    Çok uzak yere nere gidiyorsun hocam dünyanın diğer ucuna falan merak ettim.

    Yok hocam :D  ya olay şöyle ben bu arkadaşımla eskiden çok samimi idim şimdi pek değilim üstüne birde bu okul davası çıktı yani ayda yılda bir anca görüşürüz yada hiç görüşmeyiz. Böyle birşey yapma amacımda en azından unutulmamak ileride olurda karşılaşırsak tanımamazlıktan gelinmemek için.

    Beni iplemeyen adamı ben de iplemem, öyle göt adamdan arkadaşmı olur? daha geçenlerde 3 senedir hiç konuşmadığım arkadaşım mesaj attı hal hatır sordu. Arkadaş dediğin böyledir, hiç görüşmesen bile unutmaz. Öyle defterle bilmemneyle olacak iş değil... Resmi bastır, arkasına da size özel bir cümle ya da kelimeyi yaz ver geç eğer ille bişey verecem diyosan.

    Mantıklı aslında hocam dediğin. Ama ne bileyim defterin üstündeki yazıda biraz hoşuma gitti gibisinden.

Toplam Hit: 894 Toplam Mesaj: 8