Fotoğraf Albümü Tasarımı
-
Merhabalar öncelikle forumda benden büyük birçok abim var özellikle onlara hitaben açıyorum bu konuyu.
Şimdi abilerim ben bu sene okul dolayısıyla çevremden uzaklara gideceğim ve büyük ihtimal bütün hayatım onlardan uzak geçecek. Gitmeme az bir zaman kaldı. Gitmeden önce çok değer verdiğim bir arkadaşıma hediye vermek istiyorum bu arkadaşımla çekilmiş olduğumuz sadece 1 adet fotoğraf var.
Şimdi benim hediyem bir defterin üstünde gördüğüm tasarımın aynısını fotoğraf albümüne yaptırmak istiyorum hatta defteri direk albüm gibi yapabilirsem daha güzel olur.
defter şu ;
Benim bu işi yaptıracağım matbaa yada o tarz birşey var mı bildiğiniz istanbul avrupa yakasında. Yada sizce albüm gibi yapmak mantıklımı.
Yani sonuçta bu kişinin tek arkadaşı ben değilim sevdiği arkadaşlarının fotoğraflarını koyar diye düşündüm ki masasında falan hep arkadaşlarının fotoğrafı vardır yani. Ama defter formatında olmasıda mantıklı geldi günlük tarzı bişi yapabilir gibisinden. Sizinde tavsiyeleriniz önemli benim için. Yada bildiğiniz bu işi yapacak gittiğimde derdimi anlattığımda istediğim şekilde yapabilecek bir tanıdığınız yada başka birisi var mı. Önemli benim için süremde kısıtlı o yüzden biraz acele ile yazıyorum kusura bakmayın.
mod : düzenlendi.
-
Tam aradığın şey değil ama şuna bi bak istersen hem up olsun. lukapu.com
-
adigestorm bunu yazdı
Tam aradığın şey değil ama şuna bi bak istersen hem up olsun. lukapu.com
Hocam baktım firma gayet güzel ama bu adamlara sürüyle fotoğraf göndermem lazım sanırım adamlar direk fotoğrafı basıyor kağıda ve açıkçası birazda tuzlu geldi ve ben biraz daha el emeği vs olsun istiyorum.
Aklımda şöyle bir fikir var defteri alıp ilk sayfasına ikimizin olduğu fotoğrafı koyup altınada güzel bir yazı yada ikimizin bildiği birşey yazabilirim. Ama daha orjinal ve profesyonel fikirlerede açığım :D.
Bu arada ilk postu düzenlediği içi mod a sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum.
-
Çok uzak yere nere gidiyorsun hocam dünyanın diğer ucuna falan merak ettim.
-
JuMaN bunu yazdı
Çok uzak yere nere gidiyorsun hocam dünyanın diğer ucuna falan merak ettim.
Yok hocam :D ya olay şöyle ben bu arkadaşımla eskiden çok samimi idim şimdi pek değilim üstüne birde bu okul davası çıktı yani ayda yılda bir anca görüşürüz yada hiç görüşmeyiz. Böyle birşey yapma amacımda en azından unutulmamak ileride olurda karşılaşırsak tanımamazlıktan gelinmemek için.
-
dostlar hala beklemedeyim yokmu fikri olan : )
-
Altair bunu yazdıJuMaN bunu yazdı
Çok uzak yere nere gidiyorsun hocam dünyanın diğer ucuna falan merak ettim.
Yok hocam :D ya olay şöyle ben bu arkadaşımla eskiden çok samimi idim şimdi pek değilim üstüne birde bu okul davası çıktı yani ayda yılda bir anca görüşürüz yada hiç görüşmeyiz. Böyle birşey yapma amacımda en azından unutulmamak ileride olurda karşılaşırsak tanımamazlıktan gelinmemek için.
Beni iplemeyen adamı ben de iplemem, öyle göt adamdan arkadaşmı olur? daha geçenlerde 3 senedir hiç konuşmadığım arkadaşım mesaj attı hal hatır sordu. Arkadaş dediğin böyledir, hiç görüşmesen bile unutmaz. Öyle defterle bilmemneyle olacak iş değil... Resmi bastır, arkasına da size özel bir cümle ya da kelimeyi yaz ver geç eğer ille bişey verecem diyosan.
-
wasd bunu yazdıAltair bunu yazdıJuMaN bunu yazdı
Çok uzak yere nere gidiyorsun hocam dünyanın diğer ucuna falan merak ettim.
Yok hocam :D ya olay şöyle ben bu arkadaşımla eskiden çok samimi idim şimdi pek değilim üstüne birde bu okul davası çıktı yani ayda yılda bir anca görüşürüz yada hiç görüşmeyiz. Böyle birşey yapma amacımda en azından unutulmamak ileride olurda karşılaşırsak tanımamazlıktan gelinmemek için.
Beni iplemeyen adamı ben de iplemem, öyle göt adamdan arkadaşmı olur? daha geçenlerde 3 senedir hiç konuşmadığım arkadaşım mesaj attı hal hatır sordu. Arkadaş dediğin böyledir, hiç görüşmesen bile unutmaz. Öyle defterle bilmemneyle olacak iş değil... Resmi bastır, arkasına da size özel bir cümle ya da kelimeyi yaz ver geç eğer ille bişey verecem diyosan.
Mantıklı aslında hocam dediğin. Ama ne bileyim defterin üstündeki yazıda biraz hoşuma gitti gibisinden.
