Fox Pro Hakkında Bilgisi Olan ?
-
hocalarım ben bı ıs basvurusu yaptım adamlar fox pro bılıyonmu dıye sordular bende yok dedım ne kadar da oorenırsın bende 1 ay dedım 1 ay surede ogrenebılırmıyım hıc bılmıyorum bılgısı olan varsa sevınırım
-
arkadaslar hiç bilen yokmu yaw bu cok onemlı benım ıcın
-
Ek$iSözlük:
database uygulamalarinin kolaylikla gelistirilebilecegi, guclu bir compiler olmasina ragmen microsoft'un bir pazarlama politikasi olarak kenara itilmis,yeteri kadar desteklenmemis ve belki de bu yuzden standart database yapisina tekamul edememis, basic tadinda very high level programlama dili.orta olcekli database dendi mi: hem designtime, hem runtime cok hizlidir ama kullanmasini bilmek gerekir. aksi halde 5 dk. bile dayanamayacaginiz kaprisli bir kadina donusuverir aninda.
baslangicta cok gelistiricili xbase'in halefi olarak cikmis.(clipper da bu nesildendir.)
bu yuzden ayni isleve sahip bir cok fonksiyon bulunduruyor.
en onemli ozellikleri; server olmayan veri tabanlarina gore, performansi 10 kat guclendiren (bkz: fantom) rushmore teknolojisi kullanilmis olmasi ve butun komutlarin ya da fonksiyonlarin ilk 4 karakterleriyle kodlama yapilabilmesidir.
microsoft satin alarak, visual ozelliklere haiz olduysa da , bu bence yeterli olamamistir.
ulkemizde degilse de dunyada siki taraftar ve camialari vardir. en son versiyonu su an itibariyle 9 dur. allah zeval vermesin derim.
Google:
http://www.google.com.tr/search?hl=tr&q=foxpro&btnG=Ara&meta=lr%3Dlang_tr
Toplam Hit: 1890 Toplam Mesaj: 3
