

Fox-Pro İle Yaptigim Projede Hata Uyarisi...?
-
Simdi ben bundan 6 ay once felan ogrenci
Fox-Pro ile otomasyonu yapmistim..
Gayet guzel calisiyordu exe ye cevirdigimde
O zamanlar cd ye cekip yedeklemistim
su anda Sistemim xp
ve bu tilki sekilli exeyi calistirinca
once
invalid path or file name
uyarisi cikiyo ve ardindan
ignore dedigim zaman programa geciyor..
bunu neden yapiyor bi turlu anlamadim
yani bdirewk calismasi lazim degilmi arkadaslar
-
Exe'nin yanında duran dosyaları silmiş olabilirsin exeyi farklı bir yere kopyalamış olabilirsin. Yani gereken dosyalardan biri eksik.
-
ama yinede calisiyor
ignore deyince..
Calismamasi lazim degilmi..
Toplam Hit: 1835 Toplam Mesaj: 3