folder Tahribat.com Forumları
linefolder Visual Basic - Basic - PicBasic ve Türevleri
linefolder Fox-Pro İle Yaptigim Projede Hata Uyarisi...?



Fox-Pro İle Yaptigim Projede Hata Uyarisi...?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabus
    kabus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    Simdi ben bundan 6 ay once felan ogrenci
    Fox-Pro ile otomasyonu yapmistim..
    Gayet guzel calisiyordu exe ye cevirdigimde
    O zamanlar cd ye cekip yedeklemistim
    su anda Sistemim xp
    ve bu tilki sekilli exeyi calistirinca
    once
    invalid path or file name
    uyarisi cikiyo ve ardindan
    ignore dedigim zaman programa geciyor..
    bunu neden yapiyor bi turlu anlamadim
    yani bdirewk calismasi lazim degilmi arkadaslar

    Biz seninle farkinda olmadan ayri pencerelerden ayni yildizlara bakmaya devam edecegiz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CHaRMaNDeR
    CHaRMaNDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2003
    Erkek
    Exe'nin yanında duran dosyaları silmiş olabilirsin exeyi farklı bir yere kopyalamış olabilirsin. Yani gereken dosyalardan biri eksik.

    Düşünüyorum, o halde varım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabus
    kabus's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek
    ama yinede calisiyor
    ignore deyince..
    Calismamasi lazim degilmi..

    Biz seninle farkinda olmadan ayri pencerelerden ayni yildizlara bakmaya devam edecegiz.
Toplam Hit: 1835 Toplam Mesaj: 3