Foxcon G31MXP FULL Deriver Lazım
-
ya bu anakartı kullanan varsa bana yardım edebilir mi...
kendi cd sinden filan upload edicek var mı nettekilere güvenemedim çünkü ses driverını halen yükleyebilmiş değilim yüklüyom ama ses yok veya lan yok gözüküyor...
upload edebilcek varsa sevinirim
-
-
kady bunu yazdı:
-----------------------------bunu denedin olmadımı
-----------------------------aynen öyle nerde yanlış yaptım onu da bilmiyorum
format attıgımda ses vardı driver yükledim banamısın demedi ses yok
Toplam Hit: 981 Toplam Mesaj: 3
