Foxconn Audio Sorunu
-
sa müritler şimdi ark bir bord getirdi bana foxconn oda birinden almış driverleri yok ben pc i kurdum çalıştı lan driveri marvel in onu kurduk yüklendi internte filan girebiliyoruz ses driverini indirmek için modeline baktım n15235 yazıyor bord da foxconn nun sitesine girdim öyle bir model yok bir türlü ses driverini bulamadım ne yapmam lazım yardım ederseniz sevinirim
not:everesti de kurdum soundmax yazıyor ses driveri onu da yüklüyorum bana driver not found pls reboot system diyor
-
anakart yeni nesil ise Hight Defenetion ses aygıtıdır
bunu anlamı da driverı yükleme ile çalışmaz direk
önden Microsoft UAA yüklemen gerekir
bilgisayarımdan aygıt yöneticisine bak eğer ses aygıtı v.b bşy yazıyorsa HD yok
ama PCI aygıtı yazıyorsa Microsoft UAA yüklemen gerekir önden
burdan indire bilirsin
