Foxconn Audio Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek

    sa müritler şimdi ark bir bord getirdi bana foxconn oda birinden almış driverleri yok ben pc i kurdum çalıştı lan driveri marvel in onu kurduk yüklendi internte filan girebiliyoruz ses driverini indirmek için modeline baktım n15235 yazıyor bord da foxconn nun sitesine girdim öyle bir model yok bir türlü ses driverini bulamadım ne yapmam lazım yardım ederseniz sevinirim

    not:everesti de kurdum soundmax yazıyor ses driveri onu da yüklüyorum bana driver not found pls reboot system diyor


    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eselcuker
    eselcuker's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    anakart yeni nesil ise Hight Defenetion ses aygıtıdır

    bunu anlamı da driverı yükleme ile çalışmaz direk

    önden Microsoft UAA yüklemen gerekir

    bilgisayarımdan aygıt yöneticisine bak eğer ses aygıtı v.b bşy yazıyorsa HD yok

    ama PCI aygıtı yazıyorsa Microsoft UAA yüklemen gerekir önden

    burdan indire bilirsin

    http://drivers.softpedia.com/get/SOUND-CARD/OTHER-SOUNDCARDS/Microsoft-UAA-Bus-Driver-for-High-Definition-Audio.shtml


    AMD Rulezzz =)
Toplam Hit: 1004 Toplam Mesaj: 2