Framework 4 Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek

    arkadaşlar fm 2012 oynuorum ve turkce yama buldum ama .netframework 4 yuklenmesı lazım dıyor ama yuklemede sorun cıkartıyor bılen bırı varsa yardım lazım..


    Hayat bir denklem...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pSkpt
    pSkpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2010
    Erkek

    http://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=17851

    Burdan indirip kurmayı dene.


    İmza...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek

    pSkpt bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=17851

    Burdan indirip kurmayı dene.


    -----------------------------

    yok kardesim bende denedım de hata vermeye devam edıyor


    Hayat bir denklem...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek

    outmost bunu yazdı:
    -----------------------------

    Microsoft .NET Framework 4 (Standalone /Tek Başına Yükleyici) bunu indir ve kur düzelir.
    http://download.microsoft.com/download/9/5/A/95A9616B-7A37-4AF6-BC36-D6EA96C8DAAE/dotNetFx40_Full_x86_x64.exe

    Mesaj 23 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 21:08'da outmost tarafından düzenlendi.
    -----------------------------

    yok usta yha aynı hata onda da verıyor


    Hayat bir denklem...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    Hata mesajını verebilir misin?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoJetski
    whoJetski's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2012
    Erkek

    outmost bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hata mesajını verebilir misin?


    -----------------------------

    hresult 0xc8000247 hatasını verıyor ınternette aradım bı turlu bulamadım


    Hayat bir denklem...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    .net framework'u tamamen temizleyip sonrasında üstteki linklerden indirdiğin .net framework v3.5 sp1 + v4'ü kur düzelir.

     dotnetfx_cleanup_tool.zip
Toplam Hit: 3017 Toplam Mesaj: 8