Framework 4 Sorunu
-
arkadaşlar fm 2012 oynuorum ve turkce yama buldum ama .netframework 4 yuklenmesı lazım dıyor ama yuklemede sorun cıkartıyor bılen bırı varsa yardım lazım..
-
http://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=17851
Burdan indirip kurmayı dene.
-
pSkpt bunu yazdı:
-----------------------------http://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=17851
Burdan indirip kurmayı dene.
-----------------------------yok kardesim bende denedım de hata vermeye devam edıyor
-
Microsoft .NET Framework 4 (Standalone /Tek Başına Yükleyici) bunu indir ve kur düzelir.
http://download.microsoft.com/download/9/5/A/95A9616B-7A37-4AF6-BC36-D6EA96C8DAAE/dotNetFx40_Full_x86_x64.exe#3.5 SP1 http://download.microsoft.com/download/2/0/E/20E90413-712F-438C-988E-FDAA79A8AC3D/dotnetfx35.exe
Mesaj 23 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 21:42'da outmost tarafından düzenlendi. -
outmost bunu yazdı:
-----------------------------Microsoft .NET Framework 4 (Standalone /Tek Başına Yükleyici) bunu indir ve kur düzelir.
http://download.microsoft.com/download/9/5/A/95A9616B-7A37-4AF6-BC36-D6EA96C8DAAE/dotNetFx40_Full_x86_x64.exeMesaj 23 Temmuz 2012 (Pazartesi) Saat: 21:08'da outmost tarafından düzenlendi.
-----------------------------yok usta yha aynı hata onda da verıyor
-
Hata mesajını verebilir misin?
-
outmost bunu yazdı:
-----------------------------Hata mesajını verebilir misin?
-----------------------------hresult 0xc8000247 hatasını verıyor ınternette aradım bı turlu bulamadım
-
.net framework'u tamamen temizleyip sonrasında üstteki linklerden indirdiğin .net framework v3.5 sp1 + v4'ü kur düzelir.
