FREEBSD İsletim Sistemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    bu isletim sistemi hakkinda elinde detayli bilgi olan varmi veya bildiginizi yazarsaniz sevinirim.
    yeni kesfettim
    arastiriyorum ama elinizde belge olanlarda arastirmama katkida bulunursaniz sevinirim.
    not: nasil ciktigi veya tarihcesini sormuyorum
    kullanim seklini zorlugu ipuclari hakkinda yazarsaniz sevinirim.

    underzero

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirnight_
    sirnight_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2003
    Erkek
    merak ettiklerini yazmayı denesene
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    freebsd komutlari
    yeni bir hdd ye kurup calistiracagim
    windows gibi bir kullanici arayuzu varmi
    yoksa dos mantiginda mi calisiyor
    biraz linux e benzedigini soylediler ama
    cok farkli ve karmasik mis ?
    sirnight_ sen neler biliyorsun bsd hakkinda ?

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
Toplam Hit: 1721 Toplam Mesaj: 3