Freebsd Üzerinde VLAN Kullanımı...
-
FreeBSD üzerinde Vlan kullanımıyla ilgili çok güzel bir kaynak...
http://www.enderunix.org/docs/FreeBSD-VLAN.pdf
Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
Toplam Hit: 780 Toplam Mesaj: 1