Frozen Synapse(Strateji Oyunu)
-
asiminnesli
Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
bu oyun güzele benziyor şu an oynuyorum http://www.oyuncehennemi.com/frozen-synapse-cpy-zamunda-240-mb-yorumlara-21-milyon-rep-t838838.html bu linkten inceleyebilirsiniz iyi bir stateji ve ileriyi görmek gerekiyor görsel açısından sade ve güzel bence 256 mblik ekran kartı isityorlar ama ben 64 ile oynayaibiliyorum beklerin anlamadığınız yeri anlatabilirim
I am Jack's inflamed sense of rejection
Toplam Hit: 757 Toplam Mesaj: 1