Fso Komutu
-
Hostumda Fso kapalıymış guvenlik nedeniyle acmıyoruz dediler.
fso ile calısan bir sürü yer var benim editledigim scripte ornek
*************************
End If
Set Klasor = Nothing
Set FSO = Nothing
uzantik1=Right(FileName,4)
IF uzantik1=".jpg" or uzantik1=".JPG" or uzantik1=".Jpg" or uzantik1=".GIF" or uzantik1=".gif" or uzantik1=".Gif" or uzantik1=".PNG" or uzantik1=".png" or uzantik1=".Png" THEN
strFileData = Mid(strData, lngBeginPos, lngDataLenth)
FileName = kullanici&FileName
Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject" )
Set f = fso.OpenTextFile(Server.MapPath(imagedir) & "/" & FileName, ForWriting, True)' f.Write strFileData
Set f = Nothing
Set fso = Nothing
If Not id="banner" Then
Set bag = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
bag.Open (Conn)
Set kaydet = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
sql = "SELECT * FROM reklam WHERE id=" & CInt(Right(id,1))
kaydet.Open sql, bag, 1, 3
kaydet("url") = url2
kaydet("image") = FileName
kaydet.Update
End If%>*****************************
ben simdi Fso komutlarını ne ile degistirebilirim. hangi sekilde yazmalıyım
-
ne yapıcagımı solermisiniz.
-
Bu kodun üstündede başka bir fso calışıyor sanırım, dosya adlarını almak için...
fsoyu fso ile yazacaksın hocam, nası bi dangalaklıktır güvenlik amacıyla acamıyoruz demek???
Madem fsodan korunamayacak kadar öküzsün, o zaman hostinglik yapma...
türk bunlar dimi???
çözümün fso destekleyen bi hosta geçmek...
-
Teşekkürler cevap icin hocam evet türk bu
-
Türkden host alınmaz :)
-
Namı Değer File System Objet FSO
Zamanında Edilinen korku nelere kadir.. Aslına bakasanız 100 Usd parası olup Kendi dedicate sistemini kurmaya çalışan azimli ama beceriksiz olan sunucu sahipleri neden türkler, bu açık çıktığı zaman Linnux tabana çok ilgi arttı onada Sheell belasını vurdular Türkiyede Belirli başlı Bir kaç firma haricinde Host işinden anlayan firma yok Açıkları herzaman büyük darbeler aldıktan sonra kapatan şirketler var, Arkadaşların dediği gibi Kendine yabancı bi server bul pire için yorganı yakma.
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
Türkden host alınmaz :)
-----------------------------kürt mü bulak yani şimdii.fesih biçeride gördük:D
her ortamda dile getiriyorsunuz bunu hocam ama profesyonel Türk hostingcilerinin hakkını yiyorsunuz kanımca:|
-
Nitrous bunu yazdı:
-----------------------------renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
Türkden host alınmaz :)
-----------------------------kürt mü bulak yani şimdii.fesih biçeride gördük:D
her ortamda dile getiriyorsunuz bunu hocam ama profesyonel Türk hostingcilerinin hakkını yiyorsunuz kanımca:|
-----------------------------Sanmıyorum. bu işi en iyi yapanlarla çalıştım onlarda dış kaynaklardan güvenliği kontrol altında tutuyorlardı.
-
sütundan sadece bir hücreyi silmek için ne yapmalıyız ?
-
LuCiFeR bunu yazdı:
-----------------------------sütundan sadece bir hücreyi silmek için ne yapmalıyız ?
-----------------------------
o olayı silmek değilde güncellemek olarak düşün.
o satırın id sinde silmek istediğin hücreyi boşaltıcaksın.
