Fso Komutu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek

    Hostumda Fso kapalıymış guvenlik nedeniyle acmıyoruz dediler.

    fso ile calısan bir sürü yer var benim editledigim scripte ornek

     *************************

                    End If
                    Set Klasor = Nothing
                    Set FSO = Nothing
                    uzantik1=Right(FileName,4)
                    IF uzantik1=".jpg" or uzantik1=".JPG" or uzantik1=".Jpg" or uzantik1=".GIF" or uzantik1=".gif" or uzantik1=".Gif" or uzantik1=".PNG" or uzantik1=".png" or uzantik1=".Png" THEN   
                        strFileData = Mid(strData, lngBeginPos, lngDataLenth)
                        FileName = kullanici&FileName
                        Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject" )
                        Set f = fso.OpenTextFile(Server.MapPath(imagedir) & "/" & FileName, ForWriting, True)'                                   f.Write strFileData
                        Set f = Nothing
                        Set fso = Nothing
                           If Not id="banner" Then
                               Set bag = Server.CreateObject("ADODB.Connection")
                               bag.Open (Conn)
                               Set kaydet = Server.CreateObject("ADODB.Recordset")
                               sql =  "SELECT * FROM reklam WHERE id=" & CInt(Right(id,1))
                               kaydet.Open sql, bag, 1, 3
                               kaydet("url") = url2
                               kaydet("image") = FileName
                               kaydet.Update
                           End If%>

    *****************************

     

    ben simdi Fso komutlarını ne ile degistirebilirim. hangi sekilde yazmalıyım


    Her zaman derim = Bilmemek Ayıp deil Ögrenmemek Ayıp
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek
    ne yapıcagımı solermisiniz.

    Her zaman derim = Bilmemek Ayıp deil Ögrenmemek Ayıp
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Bu kodun üstündede başka bir fso calışıyor sanırım, dosya adlarını almak için...

    fsoyu fso ile yazacaksın hocam, nası bi dangalaklıktır güvenlik amacıyla acamıyoruz demek???

    Madem fsodan korunamayacak kadar öküzsün, o zaman hostinglik yapma...

    türk bunlar dimi???

    çözümün fso destekleyen bi hosta geçmek...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aloryan
    Aloryan's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mart/2007
    Erkek
    Teşekkürler cevap icin hocam evet türk bu

    Her zaman derim = Bilmemek Ayıp deil Ögrenmemek Ayıp
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Türkden host alınmaz :)

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alacakaranlik
    alacakaranlik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Namı Değer File System Objet FSO

    Zamanında Edilinen korku nelere kadir.. Aslına bakasanız 100 Usd parası olup Kendi dedicate sistemini kurmaya çalışan azimli ama beceriksiz olan sunucu sahipleri neden türkler, bu açık çıktığı zaman Linnux tabana çok ilgi arttı onada Sheell belasını vurdular Türkiyede Belirli başlı Bir kaç firma haricinde Host işinden anlayan firma yok Açıkları herzaman büyük darbeler aldıktan sonra kapatan şirketler var, Arkadaşların dediği gibi Kendine yabancı bi server bul pire için yorganı yakma.


    eskilerden kim kaldı..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nitrous
    Nitrous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------
    Türkden host alınmaz :)
    -----------------------------

    kürt mü bulak yani şimdii.fesih biçeride gördük:D

    her ortamda dile getiriyorsunuz bunu hocam ama profesyonel Türk hostingcilerinin hakkını yiyorsunuz kanımca:|


    << Nitrous@TahriBaT.com >>
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alacakaranlik
    alacakaranlik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    Nitrous bunu yazdı:
    -----------------------------

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------
    Türkden host alınmaz :)
    -----------------------------

    kürt mü bulak yani şimdii.fesih biçeride gördük:D

    her ortamda dile getiriyorsunuz bunu hocam ama profesyonel Türk hostingcilerinin hakkını yiyorsunuz kanımca:|


    -----------------------------

    Sanmıyorum. bu işi en iyi yapanlarla çalıştım onlarda dış kaynaklardan güvenliği kontrol altında tutuyorlardı.


    eskilerden kim kaldı..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    sütundan sadece bir hücreyi silmek için ne yapmalıyız ?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    LuCiFeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    sütundan sadece bir hücreyi silmek için ne yapmalıyız ?

    -----------------------------

    o olayı silmek değilde güncellemek olarak düşün.

    o satırın id sinde silmek istediğin hücreyi boşaltıcaksın. 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
Toplam Hit: 1331 Toplam Mesaj: 10