Ftp Komutları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    palin
    palin's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2010
    Erkek

    merhabalar,

    21 portundan bir ip ye girdikten sonra hangi komutları kullanabilirim?

    user pass falan tamam giriyoruz download upload nasıl yaparım?


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    program kullansan?

    flashxp yada filezilla


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    palin bunu yazdı:
    -----------------------------

    merhabalar,

    21 portundan bir ip ye girdikten sonra hangi komutları kullanabilirim?

    user pass falan tamam giriyoruz download upload nasıl yaparım?


    -----------------------------

    yeni bi site buldum

    http://www.google.com.tr/

    kutucuğa istediğini yazıyorsun ara diyorsun arıyor..Süper birşey !

    ilk sayfadaki sonuçlardan bazıları ;

    http://www.po.metu.edu.tr/links/inf/css25/bolum5.html#3

    http://www.turkishajan.com/server-ve-web-guvenligi-ve-aciklari/ftp-komutlari-18448.html

    yapma hocam.hele hele ftp komutları diye kalıp bir sözcükte yeni konu açmak ??

    http://www.tahribat.com/Forum-Ftp-Parametreleri-Ve-Komutlari-17706/

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    palin
    palin's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2010
    Erkek

    en iyisi program kullanmak ama merak işte. öğrenmek iyidir


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanKirca
    CanKirca's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2009
    Erkek

    Selam,

    dir dizin listeler,
    pwd dizin adını verir,
    ls dosya listesini verir,
    cd dizin değiştirir,
    put dosya gönderir,
    get dosya alır,
    not: put ve get'in başına m koyarak çoklu alım/gönderim yapabiliyorduk sanıyorum,
    delete dosya siler,
    ascii ve binary aktarım modunu değiştirir,
    rmdir dizin silme (önce içi boşaltılmalı), mkdir dizin oluşturur,
    quit de bağlantıyı keser.
    başka gelmiyo maalesef aklıma.


    Twitter: @CanKirca
Toplam Hit: 1404 Toplam Mesaj: 5