FTP'yi Kamuya Açmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

    Merhaba,

    Birçok görsel ve dökümanı ftp üzerinden paylaşmak istiyorum. Cpanel üzerinde çalışıyorum. Oluşturduğum database üzerinde hangi izinleri düzenlemem gerekir? Bir kaç internet sitesinde az buçuk bilgi var ama benim sadık yarim tahribattır :)

    FTP üzerinden paylaşım yapan müritler deneyimlerini anlatırsa çok makbule geçer. Hadi eyvallah...

     


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    database ile bir alakası yok. bi dizin oluşturup anonim olarak erişime izin vermen lazım


    Bittik biz bittik
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek
    Cosmic bunu yazdı

    database ile bir alakası yok. bi dizin oluşturup anonim olarak erişime izin vermen lazım

    Anonim olarak?


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Olgunisik
    Olgunisik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek
    Ftp sunucusu kurmak ve işletmek çok basittir. Herhangi bir db yapmana yada sayfa nazırlamana gerek yok. Ftp programları senin diskini yada dizinini kendi bilgisayarındaki disk'e benzer şekilde görür. Tabi farklılıklar da vardır. Yazma kısıtmaması gibi ama genel olarak ftp protokolü basittir. Php vb. ile uğarakmana gerek yok.
    Kendi sunucun (hatta evdeki bilgisayarın) üzerinden ftp çalıştırmak bile çok kolaydır. 21 ve 22 nolu portları yönlendir, ftp server programını kur, paylaşacağın dizini belirle ve olsun bitsin. En babası 10 dk. sürmez.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    Db hazırlamaktan kastın indeksleme hizmeti sanırım... Bir klasöre attığın dosyarı, bir scriptin otomatik olarak indexlemesini ve html sayfa olarak sunmasını mı istiyorsun?


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZINDIK
    ZINDIK's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek

    Hacı bi ftp kullanıcısı oluştur, izinlerini belirle. (Upload falan izni olmasın.)

    FTP'n için bir dizin belirle, orayı kullanıma aç.

Toplam Hit: 902 Toplam Mesaj: 6