Fujitsu Siemens D2331 Anakart Pci Express Problemi
-
Başlıkta da belirtmiş olduğum gibi Fujitsu Siemens D2331 anakarta ekran kartını takıyorum görüntü gelmiyor sanki ekran kartını görmüyor
takılı değilmiş gibi oluyor ekran kartı takılıyken monitörü onboard a bağlayınca cayır cayır görüntü geliyo
ama neden pci expten görüntü alamıyorum
taktığım ekran kartını desteklemiyor mu bilmiyorum ki ?
Pci exp te 8x 16x falan varya yuvalarda o çentikler farklı yerde mi oluyor ?
Eğer aynı ise sıkıntı bundan dolayı olabilir farklı yerlerde ise 8x e 16x kart taksam yuvaya zaten oturmazdı dimi ?
dd1 ram yerine ddr2 takılamadığı gibi.. -
Olayı çözdüm.. Bu bahsettiğim anakarta ekran kartı takılmıyor.. e diyeceksiniz ekran kartı takılmıyorsa
neden pci exp yuvası var.. bu yuvaya sadece add2 kartı takılıyormuş peki add2 kartı nedir ?
foto bknz..
http://partsurfer.hp.com/media/photos/DY674A.jpgUzun lafın kısası bildiğiniz gibi onboard ekran kartları vga çıkışlı oluyor.. bu add2 kartını pci exp yuvasına takıyorsunu vga to dvi gibi bişi bu..
yani ekran kartı takılmıyor yuva pci exp yuvası olsada ekran kartını taksan dahi yemiyor.
yunusdogan tarafından 03/Şub/13 12:59 tarihinde düzenlenmiştir
