folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Fujitsu Siemens D2331 Anakart Pci Express Problemi



Fujitsu Siemens D2331 Anakart Pci Express Problemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Başlıkta da belirtmiş olduğum gibi Fujitsu Siemens D2331 anakarta ekran kartını takıyorum görüntü gelmiyor sanki ekran kartını görmüyor

    takılı değilmiş gibi oluyor ekran kartı takılıyken monitörü onboard a bağlayınca cayır cayır görüntü geliyo

    ama neden pci expten görüntü alamıyorum

    taktığım ekran kartını desteklemiyor mu bilmiyorum ki ?

     

    Pci exp te 8x 16x falan varya yuvalarda o çentikler farklı yerde mi oluyor ?

    Eğer aynı ise sıkıntı bundan dolayı olabilir farklı yerlerde ise 8x e 16x kart taksam yuvaya zaten oturmazdı dimi ?

    dd1 ram yerine ddr2 takılamadığı gibi..

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Olayı çözdüm.. Bu bahsettiğim anakarta ekran kartı takılmıyor.. e diyeceksiniz ekran kartı takılmıyorsa

    neden pci exp yuvası var.. bu yuvaya sadece add2 kartı takılıyormuş  peki add2 kartı nedir ?

     

    foto bknz..
    http://partsurfer.hp.com/media/photos/DY674A.jpg

     

    Uzun lafın kısası bildiğiniz gibi onboard ekran kartları vga çıkışlı oluyor.. bu add2 kartını pci exp yuvasına takıyorsunu vga to dvi gibi bişi bu..

    yani ekran kartı takılmıyor yuva pci exp yuvası olsada  ekran kartını taksan dahi yemiyor.

    yunusdogan tarafından 03/Şub/13 12:59 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 2119 Toplam Mesaj: 2