Full Backup Yükleme - Nerede Hata Yapıyorum Kafayı Sıyıracam

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    iyi geceler müridler şimdi sitemin full backupunu yeni hosta kurmaya çalışıyorum ama sorun ne bi türlü anlayamadım olmadı gitti

    site : torrentdeposu.com

    yaptığım işlemler:

    backup .rar'daki homedir .tar dosyasını çıkardım içindeki public_html'le klasörünü komple alıp hosttaki public_html'e klasörüne attım 

    yeni db ve user oluşturdum.

    oluşturduğum bu db ve useri wp-config.php'nin içine ekledim.

    phpmyadmin'e girdim db'yi seçip içe aktar dedim yedekteki sql dosyasını seçtim tamam dedim sorunsuz aktarımı yaptı tablolar filan kopyalandı.

    ama site gördüğünüz vaziyette kalıyor ne oldu neden oldu anlamadım arkadaş :| dosya izinleri ile mi alakalı yoksa bi yerde yanlış bişi mi yaptım yada bişiyi atmadım mı anlamadım 

    iyice sinir oldum yav bi el atıverin beyler halledelim şunu zaten vınn kullanıyoruz 3 kere dosyaları silip tekrar attım belki yanlış bişi yapmışımdır diye ama yok tık demiyor.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    <!-- WP Super Cache is installed but broken. The constant WPCACHEHOME must be set in the file wp-config.php and point at the WP Super Cache plugin directory. -->

     

    hocam kaynakta böyle yazıyor. wp sup cache , yüklüymüş ama bozukmuş. bi ayar çekmen lazım.

    RootB tarafından 26/Kas/12 01:13 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    ssh a girip yedek alı isen ssh giriş yetkin varsa yardımcı olayım

     


    "Hayat zor olabilir ama ben de kolay sayılmam." insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    tamaamdır sorun çözüldü 2 tane ibne eklenti yuzundenmış


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
Toplam Hit: 744 Toplam Mesaj: 4