Galatasaraylı Mürid Kardeşlerime Hediye :)
-
Galatasaray için hazırlanmış bir gif (1428 KB)
http://rapidshare.de/files/26523033/aslan_kral.gif.html -
ben fenerbahçeliyim bize yokmu:)
-
bunun 3.1 versionu var fenerlilere :D
-
ben 6slielere 6.0 yada 4.0 versionunu yapiim mi:)
-
bunun 2,0 yada 4,5 verisoyunun yapın yada ikisini yapalım 20:45 version..powered by galatasaray:D
-
Yaww bu arada fenerli arkadaşlara geçmiş olsun dün akşam meselesi... Ama Alex güzel attı...
-
saol hersey sanal böle bi konu en altta kalmayı hak etmiyo :)
-
şunu rapid yapmayın uyuz bişey indircem indiremiyom... -
yaw izledim ama nasıl kaydedecem sağtık farklı kaydet yok nasıl olcek bu iş
Toplam Hit: 1056 Toplam Mesaj: 9
