folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Ganglion Kisti Ameliyatı



Ganglion Kisti Ameliyatı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Öncelikle merhabalar müridler/mürideler.

    Yakın zaman içinde bileğimde bir yağ bezesi türedi işte doktora gittim ve ganglion kisti diye bir ismi olduğunu, önemsiz bir şey olduğunu ve zamanla geçebileceğini ancak ağrı da yapabileceğini söyledi. Aldırmayı tavsiye etmedi kendiliğinden geçmesini bekle dedi ve bekledim ama bu inmek yerine hayvan kadar oldu ve ağrı da yapmaya başladı. Yine doktoruma gideceğim ve bu sefer kesin ameliyat ettirmek istiyorum ağrısından ölüyorum çünkü. Neyse...

    Sormak istediğim şu ki içimizde bu ameliyattan geçirmiş olan var mı? Yani hadi geçirdik ameliyatı basit bir şey olduğunu da söyledi doktor ama sonuçta el bu ve ne kadar da basit olsa 3-4 ay tam anlamıyla kullanamayacağımı söyledi. Gerçekte de bi' sorayım dedim.

    Saygılar...


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    http://www.kadikoyortopedi.com/sayfalar.332.ganglionkisti.html

    vay amk.. çok geçmiş olsun hocam.. bilgilendir lütfen bizide.


    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek
    BarisYigit bunu yazdı

    http://www.kadikoyortopedi.com/sayfalar.332.ganglionkisti.html

    vay amk.. çok geçmiş olsun hocam.. bilgilendir lütfen bizide.

    Eyvallah hocam, teşekkür ederim. Yani cidden bu resimdekiler bile küçük benimkinin yanında. Her gören bi' oha der oldu.


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dertli
    dertli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Aralık/2008
    Erkek

    bendede var bu meretten. çok araştırdım. ameliyatı çok tavsiye etmiyorlar.  birisi ameliyat olmuş 6 ay boyunca ağrısından duramamış ve eskisi gibi kullanımı olmuyormuş.

    kimiside bir krem gibi ilaç olduğunu ve kullanınca kendiliğinden geçtiğini söyledi.

    alınması sonucu tekrar etme sorunuda var.

    nedenini kimse bilmiyor. aşırı hareket yada hareketsizlikten olabiliyormuş. benim bi ara gitmişti tekrar çıktı sol bileğimde.

    artık kendi haline bıraktım allahtan ağrı yapmıyor. 

    ameliyatı bence en sona çare olarak düşün başka doktorlarıda dene.  kimileri şırınga yöntemiyle sıvı çekiliyor felan diye okumuştum ancak sıvı katılaşmamışsa.


    imzayı bıraktım basıyorum artık
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexelebek
    alexelebek's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2007
    Erkek

    Merhaba;

    Oncelikle ne is yapiyorsun, eger fiziksel bir isle mesgulsen kistin oldugu bilegini daha az kullanmayi dene, mumkunse tatile ayril en az bir ay sure ile o eli agir yuk altina hic sokma. Ayni sey bana da olmustu, matkapla duvara delik acarken matkabin elimi burkmasi sonucu kucuk bir sekilde ortaya cikti, ilk baslarda cok agridi ama sonra agri gecti fakat surekli elimi kullandigimdan dolayi ceviz buyuklugune kadar ulasmisti. Bir gun asma tavanin icinde kablo ararken elim bir delige takildi ve cikarmak isterken istemeden de olsa bu kist kendiliginden patladi. Bir hafta kadar iceride biriken su parmaklarimda siskinlik yapti ama hic aci yoktu ve sonra gecti gitti. Simdi siskinlik yok ama eger cok zorlarsam yine siskinlik yapma egiliminde oldugunu gozluyorum. Doktora gitmistim tedavi ile ilgili, O da bana bunun kendiliginden gececegini ama eger istersem ameliyat gerektirmeyen bir koca kari yontemi oldugunu soyledi. Soyle ki; oncelilke o bilegine her gece sicak su ve sabunla guzelce ovalayarak masaj yap ve siskinligin uzerine buyukce bir demir para koy ve sikica bandajla sar. Sabaha kadar kalsin, gun icinde istersen ac istersen islemi yenile duruma gore. Bu yontemi kist patlayana kadar uygula, eger basarili olursan kistin olustugu yerde yeniden ortaya cikma sansini engelleyebilirsin.

    Gecmis olsun...


    Another day another death another sorrow another breath...
Toplam Hit: 3497 Toplam Mesaj: 5