Garanti Kapsamına Girermi?
-
Arkadaşlar 2 3 ay önce casperden 20 lcd bi monitör aldım sonradan fark ettimki sağ alt köşede ufak yeşil bi nokta var monitörü aldığım yere götürdüm oda garantiye yolladı 1 hafata sonra monitör gelmiş üzerinde bana bi not :D 4megapiksel e kadar bi sorun bulamamıslar 4 megapiksel üstü arızalarda ürün değişimi varmış bu acaba doğrumu yoksa aldığım yerin uydurması benim şüpelendiğim şey malı bana satan adam acaba defolu mallarmı alıp satıyo.şimdi arkadaşlar konun aslı şu ben bu durumda nahapabilirim?kime şikayet edebilirim veya bişey yapmadan malın bize girdiğiyle kös kös kalırmıyım?
-
tüketici haklarının telefonunu ara sor awukat bile verirler sana eğer haklıysan :))
-
eğer bir hak doğduğunu düşünüyor ve şikayet etmek istiyorsan ya da haklarını öğrenmek istiyorsan ikamet ettiğin ilçenin kaymakamlığında tüketici haklarıyla ilgili bir birimine git. Orada bu işlerle ilgilenenler var. Eğer bir bir işlem başlatıcaksa bizzat hallederler aynı zamanda bilgilendirirler.
