Garip Bişey
-
Bilgisayarı açmak için düğmeye bastığımda fanlar çalışıyo güç geliyo hemen kapanıyo.. Tekrar açmaya çalıştığımda hiç güç gelmiyo gelmesi için Restart a basmam gerekiyo.. Restarttan sonra anakartın üzerindeki led yanıyo yani güç geliyo..Açtım kasayı pili çıkarttım anakartın üzerindeki led sürekli yanıyo yani restarta basmışım gibi oluyo. Burda Sorun PSU da mı pilde mi yardım edin?
-
hoca şunu bir dene ilk önce bilgisyarın kablosuu sök tak sonrada
reset tuşunu basılı tut ve kasanın güç düğmesinede bas beraberce bu şekilde aç açılırsa problem çözülür eğer açılmazsa ben dahbişi diyemiyecembaşka sebeplerde olabilir.
-
power tuşu takılı kalmış.
tuşu sök sonra tekrar düzgünce tak.
-
Üstad önce fanları kontrol et işlemci fanı çalışmıyosa direkt reset atıp dudur. eger çlışıyosa ram soketini değiş
Toplam Hit: 1013 Toplam Mesaj: 4
