Garip Sql Hatası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    sql server 2012 yi yüklerken sürekli aşagıdaki hataları alıyorum ilk hataya ok dedigimde 2. hata kısmna kadar sorun yok 2. hatada daha ilerlemiyor program yüklemesi sürekli 1. ve 2. resimdeki hataları göstererek 2. resimdeki yükleme yerinde kalıyor

    1.resim

    http://m1305.hizliresim.com/19/9/mx077.png

    2.resim

    http://j1305.hizliresim.com/19/9/mx0bd.png

     

    daha önce defalarca okuldaki bilgisayarlara arkadaşlara sorunsuz yükledim terzi kendi sökügünü dikemez hesabı bu hatayı vermesinin sebebini anlayamadım belki işe yarar diye bilgisayara reset ide denedim ama nafile :(


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    anladığım kadarıyla c++ runtime hatası var (vc9.0 demiş 2008 versiyonu yani)

     

    http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=5555 32 bit için buradan yükle

    http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=14632 64 bit için..

    bunu yükleyip yeniden başlat ve tekrar kurmayı bi dene bakalım..


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    hocam verdiginiz programı yüklerken şöyle bi hata aldım

    http://j1305.hizliresim.com/19/9/mx1j3.png

    microsoft bana fix it programını önerdi onu yükledim tarıyo şuan 


  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    hocam verdiginiz programı sorunsuz şekilde yükledim ama aynı hatalar devam ediyor hiçbir degişiklik olmadı :(


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    yok hocam benim kafa gitmiş vcl olmsı lazımdı :) 

    şimdi baktım senle aynı problemi yaşan biri konu açış

     

    http://support.microsoft.com/kb/970652

    http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;946414

    burada çözüm var diyorlar ama elemanınkini çözmemiş.

    birisi de yorum yapmış sanal  bilgisayarda kuruyordum iso yu diske yerleştiridm v.s. ama sonra onları kopyalayıp kurduğumda çalıştı. yani iso varsa hocam onun içindekileri bi yere çıkar ve oradan kurulumu ypmayı dene..

     

    edit yok demin doğru öneri vermişim :) bugün dışarda çok durdum biraz tuhafım kusura bakma :) 

    şimdi hocam sana yolladığımın daha düşük versiyonlarına bi bak? son yüklediğini sil ve 2005 i kurup dene olmadı 2008 i kurup dene ( vc++ için konuşuyorum, gerçi verdği daha 2008 ile ilgili.. baktım bi foruma da benzer  öneriler gelmiş) 

     

    unbalanced tarafından 10/May/13 00:13 tarihinde düzenlenmiştir

    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    burdanda ekmek çıkmadı ama hocam alttaki attıgım resimde sql ile ilgili ne varsa silip tekrar o şekilde mi yüklesem tam emin degilim bazıları visual studio ile gelmiş olabilir hepsini silmemde sakınca var mı?

    http://m1305.hizliresim.com/19/b/mx2rt.png

    GUS tarafından 10/May/13 00:25 tarihinde düzenlenmiştir

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    hocam bu sql server çok sıkıntı çıkartıyor. hatrladığım kadarıyla onu vs den önce ayrı kurmak gerekiyor. ama kaldırıp deneyebilirsin. o verilen 1935 hatası da genelde windows 7 den kaynaklanıyor deniyor, adamlar windows 7 i yeniden yükle bile diyor.. herkes bi şey söylüyor yani..


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    hocam bu sql server çok sıkıntı çıkartıyor. hatrladığım kadarıyla onu vs den önce ayrı kurmak gerekiyor. ama kaldırıp deneyebilirsin. o verilen 1935 hatası da genelde windows 7 den kaynaklanıyor deniyor, adamlar windows 7 i yeniden yükle bile diyor.. herkes bi şey söylüyor yani..

    okuldaki bütün bilgisayarlara kurdum vs den sonra en ufak bi problem yok ben taa 2005 te yüklerken gene böyle garip bi problem ile karşılaşmıştım hala şu hataları çözemediler ya geçen sene win7 vardı ona sıkıntısız kurmuştum bu sene win8 yükledim visual studio sıkıntı sql sıkıntı bin pişman oldum ama o kadar çok program varki format atiyim desem en az 2 günümü alcak :(

    neyse hocam çok teşekkürler yardımların için en kötü format atıcam artık :)


  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    daha düşük versiyon kur hocam ... bu sql serverdaki hatalar başka bi şey .. ben de bazen cebelleşiyorum. bir kaç gün gidiyor çözüm ararken.. mysql sıkıntısız o yüzden :) 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
Toplam Hit: 1323 Toplam Mesaj: 10