Geçmişimize Ağlayabilirmiyiz _?
-
1. lütfen hacilar konu sabit kalsın.
ve her haci şu videoyu gözlerini 4 açıp izlesin, izlemesini ve bilmesini istiyorum
http://www.youtube.com/watch?v=LEU4ambhE0E&mode=related&search=
yorum eklerken tartışma yapmayınız. biz bundan sonra ne yapabiliriz ? bu abd israil ing. yunan fransızlara karşı ?
uyanık olalım tabiki de nasıl.? örn: bakkaldaki fransız malını yememeyle olur mu ?
video dolaşırken izledim. işten gelmişim sabah gözlerimi 4 açıp izledim
-
özellikle 03,21 dk. ist gidiyorum iyi günler. ( uykum var yolda uyurum :)
alper yapmış :) onuda izleyin
-
konuya modlar tarafından bi iğne vurulması gerek :)
neyse.
video gerçekçi bişi.. olan olmus ve hala oluyor...
-
Güzel video olmuş..Biz eşek olduktan sonra sırtımıza semer vuran çok olur tabii...(bknz: en son 22 temmuz)
