folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Geforce Go 7200 Directx Yükseltme (Soru)



Geforce Go 7200 Directx Yükseltme (Soru)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Müridler birde size danışayım dedim.Dizüstü bilgisayarımın anakartı geforce go 7200 dü ve bugün sürüm güncelledim ve yeni sürüm güncellemesinde directx 9,10 ve opengl desteklediği yazıyordu.Şuanda pcde directx9 bulunuyor.Sorum şu bu ekrankartı o o kadarda harikulade değil 256mb. acaba directx 10'a yükseltirsen alabileceğim performans artarmı ki benim artması yönünde dileklerim var. Eğer directx10'a yükseltmemin birşeye etki etmeyeğini (Sro oynuyorum ekran kartı problem yapıyor çok dolu olan alanlarda oyundan atıyor) düşünüyorsaanız bunun dışında performans arttırıcı önerileriniz nelerdir yardımınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zork.
    torpedo_XL
    torpedo_XL's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    Artmaz.Laptop için yeni driver indirebilirsin.Gerçi laptop için driver çıkarma gibi bi olayı pek yok nvidia nın modifiye driverlere bakmalısın


    Bilge insanlar konuşurlar çünkü söyleyecek bir şeyleri vardır. Aptal insanlar konuşurlar çünkü bir şey söylemek zorundadırlar. Demokrasi, bir eğitim işidir. Eğitimsiz kitlelerle demokrasiye geçilirse oligarşi olur. Devam edilirse demagoglar türer. Demagoglardan da diktatörler çıkar. --Platon, Devlet                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eselcuker
    eselcuker's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek
    Ekran kartının directx versiyonunu yükseltmek diye birsey yok arkadasım kartın büyük ihtimalle directx9 desteklidir artı olarak Windows xp de directx 10.1 kullanamazsın Vista yasa win7 kullanman gerekiyor Microsoft Vistayi satabilmek için directx 10 sadece Vista'da kullanılabilir olarak dağıtmıştı Edit: sürücü driver dosyaları bir çok modeli içerisinde barındıran paket olarak dağıtılır yani o indirdiğin güncelleme senin kartın alt ve üst modelleri icinde geçerli driver bu yüzden o

    AMD Rulezzz =)
Toplam Hit: 975 Toplam Mesaj: 3