Geldik Bir Windows Probleminin Başına
-
MacOs ve linux üzerinde ; khtml, gecko, presto, webkit motorlarınla sorunsuz çalışan css ; windows 8 + ie (son sürümü neyse o) ile boka sardı. Css'yi salladım, yuvarlak köşeler olmasada olur. Fakat ayarı yok. Sağa sola, üste kayıyor. Reset.css kullanmama rağmen saçmaladı.
Hadi onuda geçtim ; jquery ile ;
window.onhashchange = locationHashChanged;
kodu çalışmıyor. Windowsunda, geliştiricilerininde, bill gates'inde, sorumlularında, explorer'ında ta aq...
Şimdi bu sorunun çözümü ne olabilir ? Henüz sanala windows kurmadım bu yüzdne arkadaşın bilgisayardan bakıyorum ; bu yüzdennn , çözümlerin hepsini toplayacağım. Sonra bakacağım.
http://stackoverflow.com/questions/4984319/onhashchange-with-ie-9
Şu var ama hayırlısı. Ulan bütün altyapı hashchange üstüne kurulu. Vallahi sallayacağım microsoft çalışanlarının sülalesine...
Kendi sitemde explorer'ı engelledim ama bu müşteri sitesi. Önerisi olan ?
