folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Gelecek Planları Hakkında Akıl Verin



Gelecek Planları Hakkında Akıl Verin

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    1 sene ya kaldı ya kalmadı şu sınava ben lise 3teyim şimdi resim hocam güzel sanatları düşünen kursa gitsin diyo yetenek sınavı için bende bunu düşünüyorum ama ailem göndermiyo adam gibi mesleğin olsun diyo aslında gsf'nin meslek alanı geniş. Ama sınava girersem gazetecilik/reklamcılık/radyo televizyon/sinema televizyon düşünüyorum aslında kurs çok önemli değil oturup evde kassam olur yetenek var bide ankarada ücretsiz resim kursu var mı?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    telden yazdım cümlelerde kopukluk var farkındayım kusura bakmayın
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    radyo televizyon okuyan arakadaşım vardı. kimseye tavsiye etmiyor. iş bulamamış.


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    ajan1111 bunu yazdı

    radyo televizyon okuyan arakadaşım vardı. kimseye tavsiye etmiyor. iş bulamamış.



    O olmazsa bu olur hedefte reklamcılık ya da gsf var
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    S0KR4T3S
    S0KR4T3S's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2014
    Erkek

    ne resmi low sigortalı bi iş bul .d

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    edit mettoman tarafından 10/Mar/13 22:21 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tolgaStain
    tolgaStain's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2011
    Erkek

    Hocam plan değilde hesap arıyodun klanlarda 657 puanlık köy var adamlar ikidebir saldırınca askerler hammedeler falan sürekli gidiyor.Sinirden ölecem resmen :))  istersen pm ile atayım

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    tSira_ bunu yazdı

    Hocam plan değilde hesap arıyodun klanlarda 657 puanlık köy var adamlar ikidebir saldırınca askerler hammedeler falan sürekli gidiyor.Sinirden ölecem resmen :)) istersen pm ile atayım



    At hacı neye niyet neye kısmet :D
Toplam Hit: 474 Toplam Mesaj: 8