Generals 2

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    http://www.commandandconquer.com/en/games/bygameid/cncgenerals2#

    Burda gördüm 2.si 2013 te çıkacakmış..generals 2 yi de 4 gözle beklyorum bir strateji manyağı olarak. 

    birde bi sorum olcak şimdi ben cnc tiberiun wars 3 oynuyorum, şuanda cnc tiberiun wars 4 ü ve cnc tiberiun wars 3 kanes wrath'ı torrentten çekiyorum.. cnc tiberiun oynayan varmı aranızda? sizce bu oyunun hangi serisini oynamalıyım en eğlencelisi hangisi?

    cnc tiberiun wars 3 

    cnc tiberiun wars 3 kane edition

    cnc tiberiun wars 4 tiberiun twilight arasında kaldım..

    4ü oynamak istiyorum aslında ama biraz farklı diğer serilere göre ülke filan kuramıosun haritada geziyosun sürekli sanırım hiç hoşuma gitmedi.. kanes wrath ı denicem ilk. 


    Cigu bigule :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek

    Vay amq ne oynardık be 

    Gla ve çini seçerdim ben  süper oyundu  inş fazla saçma sapan şeyler eklemeden eski sistemi günümüze uyarlayıp versinler :D


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piskopatix
    piskopatix's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    Frostbite 2 Engine yeni kart şart

     


    instagram.com/macrlz
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asiminnesli
    asiminnesli's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mart/2010
    Erkek

    C&C tiberium 3 ile kane wrath hatrladığım kadarıyla aynı idi sadece tiverium wars da 3 ülke varken NOD GDI Böcek olmak üzere kane de NOD... NOD.... NOD.... diye 9 ülke var yani nodların gelişmiş hali var 

    tiberium wars 4 ü hiç oynamadım 


    I am Jack's inflamed sense of rejection
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    asiminnesli bunu yazdı

    C&C tiberium 3 ile kane wrath hatrladığım kadarıyla aynı idi sadece tiverium wars da 3 ülke varken NOD GDI Böcek olmak üzere kane de NOD... NOD.... NOD.... diye 9 ülke var yani nodların gelişmiş hali var 

    tiberium wars 4 ü hiç oynamadım 

    yani yeni silahlar yeni adamlar yeni güçler vs? eksiği olmasında fazlası olsun zten hocam 3 kane insinde bakak naslmş


    Cigu bigule :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    cnc tiberiun wars 4 tiberiun twilighti indirdim bu ne sikimsi olmuş lan :S


    Cigu bigule :(
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sosyopatmanik
    sosyopatmanik's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    generals ayarında daha guncel bır strateji oyunu var mı bıldıgınız zamanında cok oynardım bu kadar cok keyıf aldıgım baska strateji oyunu olmadı 
    age of mytlogy ile birlikte


    at avrat silah
Toplam Hit: 825 Toplam Mesaj: 7