Generals 2
-
http://www.commandandconquer.com/en/games/bygameid/cncgenerals2#
Burda gördüm 2.si 2013 te çıkacakmış..generals 2 yi de 4 gözle beklyorum bir strateji manyağı olarak.
birde bi sorum olcak şimdi ben cnc tiberiun wars 3 oynuyorum, şuanda cnc tiberiun wars 4 ü ve cnc tiberiun wars 3 kanes wrath'ı torrentten çekiyorum.. cnc tiberiun oynayan varmı aranızda? sizce bu oyunun hangi serisini oynamalıyım en eğlencelisi hangisi?
cnc tiberiun wars 3
cnc tiberiun wars 3 kane edition
cnc tiberiun wars 4 tiberiun twilight arasında kaldım..
4ü oynamak istiyorum aslında ama biraz farklı diğer serilere göre ülke filan kuramıosun haritada geziyosun sürekli sanırım hiç hoşuma gitmedi.. kanes wrath ı denicem ilk.
-
Vay amq ne oynardık be
Gla ve çini seçerdim ben süper oyundu inş fazla saçma sapan şeyler eklemeden eski sistemi günümüze uyarlayıp versinler :D
-
Frostbite 2 Engine yeni kart şart
-
C&C tiberium 3 ile kane wrath hatrladığım kadarıyla aynı idi sadece tiverium wars da 3 ülke varken NOD GDI Böcek olmak üzere kane de NOD... NOD.... NOD.... diye 9 ülke var yani nodların gelişmiş hali var
tiberium wars 4 ü hiç oynamadım
-
asiminnesli bunu yazdı
C&C tiberium 3 ile kane wrath hatrladığım kadarıyla aynı idi sadece tiverium wars da 3 ülke varken NOD GDI Böcek olmak üzere kane de NOD... NOD.... NOD.... diye 9 ülke var yani nodların gelişmiş hali var
tiberium wars 4 ü hiç oynamadım
yani yeni silahlar yeni adamlar yeni güçler vs? eksiği olmasında fazlası olsun zten hocam 3 kane insinde bakak naslmş
-
cnc tiberiun wars 4 tiberiun twilighti indirdim bu ne sikimsi olmuş lan :S
-
generals ayarında daha guncel bır strateji oyunu var mı bıldıgınız zamanında cok oynardım bu kadar cok keyıf aldıgım baska strateji oyunu olmadı
age of mytlogy ile birlikte
