Gerber Accumark Crack ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bensiz_aglama
    bensiz_aglama's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek

    arkadaşlar bu kodumun programı nasıl birşeydir crackli 3 değişik versiyonunu yukledım hıc bırının crack işlemini yapamadım 8.2  8.4   8.5  versiyonlarının birtanesinin de olsa olur .elinde crack dosyası olan varmı yada yuklemesını  bılen

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    windowsta değilim ama şunu dene hocam

     

    http://www.mediafire.com/download/91p742x4s9su780/Gerber+Accumark+v8.5.0.89.rar

     not: crackte virus olabilir belki bilmiyorum sonuçta güvenilmez şeyler o yüzden sandboxie gibi bi şeyle aç

    unbalanced tarafından 18/Haz/14 18:36 tarihinde düzenlenmiştir

    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bensiz_aglama
    bensiz_aglama's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek

    haklısın hocam ben hemen ındırıyım onu kac kere format attım haddı hesabı bellı degıl sanal pc ye kurayım artık deneyeceğim baska bılgısı olan arkadalar varmı 

    edit: verdiğin linkte video çıktı hocam  hatta rar şifreliydi 123456  yazdım  oldu  buda değil hocam

    bensiz_aglama tarafından 18/Haz/14 19:13 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    filestube.com ya da avaxhome.ws den bak hocam. o da olmadı torrent kur kickass.to dan bak.. sanal bilgisayar kurmana gerek yok sandboxie işini görür zaten..


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bensiz_aglama
    bensiz_aglama's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek
    unbalanced bunu yazdı

    filestube.com ya da avaxhome.ws den bak hocam. o da olmadı torrent kur kickass.to dan bak.. sanal bilgisayar kurmana gerek yok sandboxie işini görür zaten..

     hocam yaptım valla senin sayende allah razı olsun bu program bır kere yanlıs yukledı mı format atmak zorundasın hocam tek hakkın var yanlız ben 8.4  kurdum eğer  program lazım olacak arkadaşlar var ise yollayabilirim bir haftadır ugrasıyordum bende  tesekkurederım hocam

Toplam Hit: 2471 Toplam Mesaj: 5