folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Gerçek Zamanla Bir Browser Oyunu ?



Gerçek Zamanla Bir Browser Oyunu ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    Bana darkorbit tarzı yani oynanış biçimi bakımından darkorbit gibi bir oyun söyleyebilir misiniz ?,aksiyonu görebileceğimiz.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanc
    kivanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    homeworld oynadın mı? 2 si de çıkmış.o tarz bişey mi arıyon?


    dolmuşta para uzatmamak için ölü taklidi yaptım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    homeworld oynamadım şimdi bakıyorum da sizin bilgisayar ne oldu cinnete gelip satıyordunuz ? :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanc
    kivanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    haa! sakinleştim yaa.bide millet bilgisayar alıcak falan oluyo.onların yazılarını okuyordum.şimdi diyorum bunu satsam bidaha böyle bi bilg.rüyamda toplarım dedim kendi kendime.


    dolmuşta para uzatmamak için ölü taklidi yaptım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    e yani hocam öfkeyle kalkan zararla oturur :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kivanc
    kivanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    walla yanında logitech de gideyazdı leee:)


    dolmuşta para uzatmamak için ölü taklidi yaptım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erc
    erc's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2010
    Erkek

    Aman hocam şimdi sakinseniz sorun yok direkten döndünüz sayılır :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AhmetAKAN
    AhmetAKAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2011
    Erkek
    Darkorbitın yapımcısı bigpoint ısı bıraz abartmıs. Darkorbıt ın 3 boyutlusunu yapmıs. Ismı galaktıka gıbı bıse portallarında oyun tanıtımlarında vardır. Yıne uzay gemın var. Ama bu sefer ucak oyunu gıbı 3 boytlu her yone hareket edebılıyosun. Bı yere gıtmek ıcın tıklamıyosun. Yonunu ayarlıyosun. Sonra gaz olayı var. Gaz verıyosun gemı ona gore hızlanıyo yavaslıyo falan turbo guc verıyosun falan acayıp ayrıntılı yıne cok genıs bı oyun yapmıslar. Ben bı reklamını gorup denedımde onlıne oyuncularla karsılasırım dıye ılk oyunu ogretmek ıcın verdıgı basıt gorevlerı falan yaptım nası saldırılır nası gıdılır durulur falan. Onlardan sonra da bı tane normal gorev yaptım ama hıc gercek bı player la karsılasamadım. Sonra ekranda yazı cıktı. Bılmem ne kadar surelıgıne actıgımız test serverımız tekrar bakıma alınıyor 15 14 dıye saymaya basladı dc verdı. Oyun tam olarak bı acılsında. Java tabanlı oyun kasılmadan acıyo benım 10 Mbps hat ama tarayıcıyı tam ekran yap.. 5-6 GB lık ucak oyunlarına tas cıkarır yanı. +gelısmelı +gercek oyunculara karsı..

    Only we trust. Because we are nothing.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    http://www.lordofultima.com/tr/ref/2392700262

    oyanacaklar refliğimden giri versin :) destek olurum mal asker çok :)

    http://prodcdnweb.lordofultima.com/static/20110629150029/images/gallery/screenshot_01.jpg


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 1411 Toplam Mesaj: 9