Geri Dönüşüm Şirketi Arıyorum
-
Merhaba tarikat ailesi. Çalıştığım iş yerinde her ay minimum 1000 CD ve 1000 poşet çöpe atılmakta.
İki ürün de plastik olduğundan doğaya inanılmaz zarar veriyor. Ben bunları değerlendirmek istiyorum.
Bildiğiniz güvenilir geri dönüşüm şirketi varsa önerebilir misiniz ?
CD ve poşetler herhangi bir ücret beklentisi olmadan karşılıksız verilecek (kargo ücreti geri dönüşüm şirketine ait olmak üzere).
DadasAdam tarafından 12/Kas/15 19:54 tarihinde düzenlenmiştir -
1 belediyelerin konteynırları oluyo kağıt plastik cam için
2 karton toplayan yokmu sizin orda onlar a ver hem onlar satıp para kazanıyor.
3 konuyla alakasız ama pilleride bim mağzalarının çıkışındaki kutulara atın lütfen yada bildiğiniz pil kumbaralarına toprağa gitmesin.
samaccc tarafından 12/Kas/15 20:03 tarihinde düzenlenmiştir -
İlk ikisi Erzurum'da yok yada ben rastlamadım.
Şu an birikmiş 3000 e yakın cd ve poşet var. Ne yapacaksan yap yoksa çöpe atıcaz diyorlar çünkü yer kaplıyor :D Acilen bir geri dönüşüm bulup göndermem lazım.
DadasAdam tarafından 12/Kas/15 20:08 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocam kagit toplayanlar vardir sizin oralarda onlar bilir
-
Bana yolla satayım hocam :)
