GGJ(Oyun Yapım Yarışması) 2013 Başlıyor
-

Evet mürdiler bu senede Ankarada düzenlenecek olan GlobalGameJam 2013 kayıtları başladı.
Kısaca bilgi vermek gerekirse, etkinlikte orda katılan kişilerle birlikte bir grup kuruyorsunuz, sonrasında belirlediğiniz oyun motoru veya kendi yazacağınız bir motorla orda size verilen temayla ilgili bir oyun yazıyorsunuz.
İlk 3 e ödüller veriliyor çeşitli. Dizüstü bilgisayar, ekran kartı vs. gibi..
Bu sene katılmayı çok istiyordum ama katılamayacak gibi görünüyor şimdilik katılmak isteyen mürdiler/mürideler olursa kayıt burdan;
-------------
sağlanacaklar; // listede istediğiniz motor veya program yoksa memorystickinizle götürüp atabilme şansınız var
Global Game Jam boyunca katılımcılara sağlanacak yazılım bilgileri aşağıdaki gibidir. Unity3D Global Game Jam etkinliğini tüm dünyada henüz pazara sunulmamış olan sürümü ile desteklemektedir.
Windows 7
Microsoft Office 2010
Unity3D 3.5
Maya 2011
3D Studio Max 2009
Zbrush 3.1
MudBox 2009
Adobe Master Collection CS5
GIMP (güncel sürümü)
Blender (güncel sürümü)
XSI 7
Body Paint 3D
Corel Painter X
Visual Studio 2010
Inkscape (güncel sürümü)
DirectX SDK
CryEngine SDK
Microsoft XNA Game Studio 3.0
Python
Audacity
Unreal Script Editor
Code::Blocks---------
Oyunlar Nasıl Olmalı?
Oyunların en büyük özelliği basit içerikli ve oynanabilir oyunlar olmasıdır. Hiç bir gruptan hi-tech tasarımlar ve içerikler beklemiyor. Amaç ilk gün belirlenecek temaya uygun olarak oyunların geliştirilmesi ve oynanabilir olmasıdır.
Her yıl hazırlık aşamasında, saat dilimi farkından dolayı merkezler arasında denge sağlamak amacıyla GGJ Koordinasyonu tarafından farklı kriterler oluşturulmasına karar verilir.
Her merkeze Cuma günü saat 17:00’de ilan edilen 1 ana tema belirlenir. Geçen senenin teması "Tükenme" (Extinction) idi.
Kriterler jüri üyeleri tarafından katılımcılara açıklanır, ve katılımcıların kısa bir süre fikir paylaşımı yaparak grup kurmaya başlaması sağlanır. -
bir yerde yanlısın var hocam, "extinction" teması 2011'de kullanıldı, ben de teknokent'teydim o sene.
gecen sene kendi kuyrugunu yiyen bir yılan resmedilmisti tema olarak.
-
Andrei bunu yazdı
bir yerde yanlısın var hocam, "extinction" teması 2011'de kullanıldı, ben de teknokent'teydim o sene.
gecen sene kendi kuyrugunu yiyen bir yılan resmedilmisti tema olarak.
biliyorum hocam geçen sene kendi kuyruğunu yiyen yılan logosu vardı, ben direk resmi siteden c/p yaptım böyle yazıyordu.
-
Windows 7
Microsoft Office 2010
Unity3D 3.5
Maya 2011
3D Studio Max 2009
Zbrush 3.1
MudBox 2009
Adobe Master Collection CS5
GIMP (güncel sürümü)
Blender (güncel sürümü)
XSI 7
Body Paint 3D
Corel Painter X
Visual Studio 2010
Inkscape (güncel sürümü)
DirectX SDK
CryEngine SDK
Microsoft XNA Game Studio 3.0
Python
Audacity
Unreal Script Editor
Code::Blocksanlamadım bunları bilmemizmi gerekiyor?
-
kafkafkaf bunu yazdı
Windows 7
Microsoft Office 2010
Unity3D 3.5
Maya 2011
3D Studio Max 2009
Zbrush 3.1
MudBox 2009
Adobe Master Collection CS5
GIMP (güncel sürümü)
Blender (güncel sürümü)
XSI 7
Body Paint 3D
Corel Painter X
Visual Studio 2010
Inkscape (güncel sürümü)
DirectX SDK
CryEngine SDK
Microsoft XNA Game Studio 3.0
Python
Audacity
Unreal Script Editor
Code::Blocksanlamadım bunları bilmemizmi gerekiyor?
bilgisayarlarda kurulu olan yazılımların listesi hocam.
kimisi unreal ile calısıyor, kimisi unity ile, kimisi xna ile, o yüzden her yazılımcı ve grafikere hitap eden, gerekli olan yazılımların tümü mevcut.
