Ghost Mouse Kullanımı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zfr321
    Zfr321's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Şubat/2011
    Erkek

    Arkadaşlar ghost mouse kullanmayı bilen varsa öğretebilir mi ? Yeni sürümü ama bende ki 3.0 sanırım. Play(f7) tuşuna basıyorum hareketi yapıyorum mouse ile sonra stop(f7) tuşuna basıyorum kaydediyorum. Play(f6) tuşuna bastığımda devam ediyor ama bir kez yaptığım hareketi yapıp kapatıyor. Pause seçeneğini de yok programda ya da ben bulamıyorum. Yaptığım mouse hareketinin ben durdurana kadar devam etmesini istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maldonado
    Maldonado's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2010
    Erkek
    http://www.youtube.com/watch?v=1DxRX0WKQRE
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zfr321
    Zfr321's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Şubat/2011
    Erkek

    Hocam videoda sadece bir seferlik tekrarlamayı gösteriyor. Ben programın ben durdurana kadar tekrarlamasını istiyorum.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    Hocam hareketi tamamladıktan sonra f7 yada f6 ya basmak yerine mouse ilse yeniden start tuşuna bas :)))

    crtl ve alt tuşlarına aynı anda basana kadar devam edecektir...

    Yani

    Kaydet Tuşu > Tıklamaların > Tıklamaların > Start Tuşu > Elini Mousedan çek


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zfr321
    Zfr321's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Şubat/2011
    Erkek

    Hocam şuan benim bu kullandığım senin anlattığının üst versiyonu. Manuel olarak yapıyorum start recording diyorum hareketi tamamladıktan sonra stopu tıklamaktan başka bir şansım kalmıyor yani play seçeneği kapalı durumda oluyor. Başka bir yolu varmı diye araştırıyorum sabahtan beri. ctrl alt tuşlarıda yemiyor kapatmak için kısa yola basıyorsun f tuşundan o kadar

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slmarlq
    slmarlq's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Kanka Windows 7 Kullanıyorsan.   Başlat - Çalıştır -  psr  yaz Enter e bas. Ghost Maus Kullanmana Gerek Yok Bu Ondan Daha Kolay


    Bu zamanda en çok azraile güveneceksin.En azından niyeti belli...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zfr321
    Zfr321's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Şubat/2011
    Erkek

    Yardımcı olmaya çalışan herkese teşekkür ederim. Başka bir çözüm buldum. Yaptığım mouse hareketlerini kaydettim sonrada içinde ki komutları tekrar yapmasını istediğim sayı kadar kopyalayıp yapıştırdım. Aşağıda ki linkten bakabilirsiniz :)

     

    http://www.youtube.com/watch?v=uBR4vQjIst8

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    www.tahribat.com/download/gmouse.exe al hocam


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
Toplam Hit: 16097 Toplam Mesaj: 8