folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Gittigidiyorda Onay Şeysi.



Gittigidiyorda Onay Şeysi.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    ya işlemciyi satmıştım karşı taraf aldı.işte sistem bana ayın 14 ü gece 00.00 a kadar onay verme süresi var diyordu. şimdi bu süre bittiğinde ürünün ücretini otomatik oalrak yatırmıyormuydu sistem bana? çünkü süresi doldu bana hatırlat diye bir yazı çıktı?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    itiraz etmediyse onay süresi dolduğunda para satıcıya aktarılır


    dewdim dewrildim geldim
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    itiraz etmediyse onay süresi dolduğunda para satıcıya aktarılır


    -----------------------------şimdi baktım onay süresi geçmiş 24 saat içinde onay vermezse bana yatıcakmış para.

     

    itiraz ederse benim anında haberim olucak değilmi?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    itiraz etmediyse onay süresi dolduğunda para satıcıya aktarılır


    -----------------------------şimdi baktım onay süresi geçmiş 24 saat içinde onay vermezse bana yatıcakmış para.

     

     

    itiraz ederse benim anında haberim olucak değilmi?


    -----------------------------

    tabiki olucak zaten eline geçtiyse kargoda itiraz etmediyse sayılmıyo itirazı seninle irtibata geçmek zorunda kalıyo 


    dewdim dewrildim geldim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    ya şimdi sattığım işlemci ya. adam bana işte onaya zamanı gelene kadar bir kaç gün denicem dedi tamam dedim. şimdi zamanı geçti hala onay vermemiş. şu an itiraz hakkı hala varmı?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    patates bunu yazdı:
    -----------------------------

    ya şimdi sattığım işlemci ya. adam bana işte onaya zamanı gelene kadar bir kaç gün denicem dedi tamam dedim. şimdi zamanı geçti hala onay vermemiş. şu an itiraz hakkı hala varmı?


    -----------------------------

    zaten o 3 günlük onay kısmı deneme kısmı hala itiraz etmediyse we dediğim gibi kargoyuda kapıda direk aldığı için yok hakkı


    dewdim dewrildim geldim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    anladım:)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Sen hatırlat butonuna tıkla. Hatırlatma duyurusunu yap ki, sen üzerine düşeni yap. Sistem görecektir.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    whoobay bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sen hatırlat butonuna tıkla. Hatırlatma duyurusunu yap ki, sen üzerine düşeni yap. Sistem görecektir.


    -----------------------------

    Onay süresi bittikten sonra hatırlat butonuna basman gerekiyor. butona bastıktan sonra 24 saat içerisinde hesabına aktarılır. Fakat bu süre zarflarında iş gününe denk gelmesi lazım ben baya bi geç almıştım 1 haftayı geçmişti. hafta sonları hesaba katılmıyor.yani p.tesi satış olduysa çarşamba aynı saate kadar onay vermeli.obay vermezse hiç bekleme hemen hatırlat de aksi halde sen hatırlat dedikten 24 saat sonra hesabına geçiyo.ben hatırlatı bilmediğim için 2 gün fazladan beklemiştim :S

Toplam Hit: 883 Toplam Mesaj: 9