Gittigidiyorda Onay Şeysi.
-
ya işlemciyi satmıştım karşı taraf aldı.işte sistem bana ayın 14 ü gece 00.00 a kadar onay verme süresi var diyordu. şimdi bu süre bittiğinde ürünün ücretini otomatik oalrak yatırmıyormuydu sistem bana? çünkü süresi doldu bana hatırlat diye bir yazı çıktı?
-
itiraz etmediyse onay süresi dolduğunda para satıcıya aktarılır
-
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
itiraz etmediyse onay süresi dolduğunda para satıcıya aktarılır
-----------------------------şimdi baktım onay süresi geçmiş 24 saat içinde onay vermezse bana yatıcakmış para.itiraz ederse benim anında haberim olucak değilmi?
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
irwa bunu yazdı:
-----------------------------
itiraz etmediyse onay süresi dolduğunda para satıcıya aktarılır
-----------------------------şimdi baktım onay süresi geçmiş 24 saat içinde onay vermezse bana yatıcakmış para.itiraz ederse benim anında haberim olucak değilmi?
-----------------------------tabiki olucak zaten eline geçtiyse kargoda itiraz etmediyse sayılmıyo itirazı seninle irtibata geçmek zorunda kalıyo
-
ya şimdi sattığım işlemci ya. adam bana işte onaya zamanı gelene kadar bir kaç gün denicem dedi tamam dedim. şimdi zamanı geçti hala onay vermemiş. şu an itiraz hakkı hala varmı?
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
ya şimdi sattığım işlemci ya. adam bana işte onaya zamanı gelene kadar bir kaç gün denicem dedi tamam dedim. şimdi zamanı geçti hala onay vermemiş. şu an itiraz hakkı hala varmı?
-----------------------------zaten o 3 günlük onay kısmı deneme kısmı hala itiraz etmediyse we dediğim gibi kargoyuda kapıda direk aldığı için yok hakkı
-
anladım:)
-
Sen hatırlat butonuna tıkla. Hatırlatma duyurusunu yap ki, sen üzerine düşeni yap. Sistem görecektir.
-
whoobay bunu yazdı:
-----------------------------
Sen hatırlat butonuna tıkla. Hatırlatma duyurusunu yap ki, sen üzerine düşeni yap. Sistem görecektir.
-----------------------------Onay süresi bittikten sonra hatırlat butonuna basman gerekiyor. butona bastıktan sonra 24 saat içerisinde hesabına aktarılır. Fakat bu süre zarflarında iş gününe denk gelmesi lazım ben baya bi geç almıştım 1 haftayı geçmişti. hafta sonları hesaba katılmıyor.yani p.tesi satış olduysa çarşamba aynı saate kadar onay vermeli.obay vermezse hiç bekleme hemen hatırlat de aksi halde sen hatırlat dedikten 24 saat sonra hesabına geçiyo.ben hatırlatı bilmediğim için 2 gün fazladan beklemiştim :S
