

Gizli Kalsör Seçeneği Pasif Durumda [Yardım]
-

Resimdeki şekilde açamıyorum klasörleri. sistem dosyalarını göster dedikten sonra görebiliyorum. Antivirüs ile taratım spy ile de tarattım ama olmuyor çzümünü bilen var mı ?
-
resmi göremedim ama sanırım gizli klasörleri göster seçeneğini seçemiyorsun.
tahmin ettiğim gibiyse combofixle tarat sorunun kalmaz hocam.
edit: değilmiş :) sen yine bi combofixle tarat hocam.
edit 2: o da olmamış :) başka çözüm öneremedim hocam...
-
LasTMohicaN bunu yazdı:
-----------------------------
esmi göremedim ama sanırım gizli klasörleri göster seçeneğini seçemiyorsun.
tahmin ettiğim gibiyse combofixle tarat sorunun kalmaz hocam.
-----------------------------yeniledim resimi hocam combofix de yemedi :s
-
usta cmd ye girip attrib -s -h dosya konumu yapsana. çalıştırdan da olur.
-
hocam bi de unlocker ile dener misin?
-
ramazan ramazan 40gb porno fılm ızlemeye kalkarsan boyle carpılırsın ıste :)
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
usta cmd ye girip attrib -h dosya konumu yapsana. çalıştırdan da olur.
-----------------------------yemedi :/
-
4eye bunu yazdı:
-----------------------------
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
usta cmd ye girip attrib -h dosya konumu yapsana. çalıştırdan da olur.
-----------------------------yemedi :/
-----------------------------attrib -s -h yap ?
-
Liquid bunu yazdı:
-----------------------------
ramazan ramazan 40gb porno fılm ızlemeye kalkarsan boyle carpılırsın ıste :)
-----------------------------tövbe de la niyetliyim .f
attrib -s -h yemedi hocam :S
-
4eye bunu yazdı:
-----------------------------
Liquid bunu yazdı:
-----------------------------
ramazan ramazan 40gb porno fılm ızlemeye kalkarsan boyle carpılırsın ıste :)
-----------------------------tövbe de la niyetliyim .f
attrib -s -h yemedi hocam :S
-----------------------------başlat>çalıştır
cmd /C attrib -s -h -r klasör_konumu
buda olmuyorsa büyü yapılmış.