Globesurfer 3 ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    Bu modem de daha önce port açmayi deneyen birisi warmı ?


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cicosz
    cicosz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam bu globesurfer dediğin modem mobil için mi. yani data sim kartıyla mı bağlanıyor internete yoksa normal dsl bağlantısı da mevcut mu? bilgi amaçlı soruyorum

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    modem sim kartla çalşıyor arkasında 10/100 port mevcut kabloluda bağlanabilrsiniz ama adsl desteklemiyor. sadece sim kart

    ayarlar içinde

    hizmetler, güvenlik duvar, bağlantı noktası iletme buradan açılıyor portlar.

    linkide kullanabilrsin

    http://www.fultek.com.tr/blog/2012/04/07/scada-gsm-modem/


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bychaos
    bychaos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    müdür açtığınız dökümanlara baktımda ekledigim port açılmıyor 


    İyi bir kalça sahibi olmanın, iyi bir kafa sahibi olmaktan daha fazla prim yaptığı bir ülkede, hiçbir şey daha ileriye gitmez. . Can Dündar.
Toplam Hit: 1705 Toplam Mesaj: 5