Gm Discovery Kamera Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sasalil
    sasalil's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2011
    Erkek

    arkadaşlar ilk android telefonum olan gm discovery bugün kargoyla elime geçti. kamerasını test için açtığımda renk uyuşmazlığını farkettim biraz karıştırdıktan sonra düzeldi kapattım bende kamerayı. yalnız daha sonra tekrak açtığımda aynı sorunun devam ettiğini farkettim. tekrar kurcalamaya başladım ve şimdi kamera ekranı tamamen yeşil oldu. Neyin nesidir bu?? bu aralar tamamen bi imtihan içerisindeyim..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    sasalil bunu yazdı

    arkadaşlar ilk android telefonum olan gm discovery bugün kargoyla elime geçti. kamerasını test için açtığımda renk uyuşmazlığını farkettim biraz karıştırdıktan sonra düzeldi kapattım bende kamerayı. yalnız daha sonra tekrak açtığımda aynı sorunun devam ettiğini farkettim. tekrar kurcalamaya başladım ve şimdi kamera ekranı tamamen yeşil oldu. Neyin nesidir bu?? bu aralar tamamen bi imtihan içerisindeyim..

    ayarlarda renk filtresi filan var hocam. orayı kurcalamadığına emin misin? internette onunla ilgili videolar var nasıl kullanıldığı filan. ondan bi bak istersen.


    herkes programcı olmak zorunda değildir, lütfen bir zorunluluk gibi programlama dilleri öğrenmeye çalışmayın. yabancı dil filan öğrenin amq.// s.kimin etini yerim, kasaba minnet etmem.// ince düşünene kalın girer.//
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaDCouRaGe
    MaDCouRaGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2010
    Erkek

    Kamera ayarlarını sıfırlayıp tekrar dene olmadı iade garantisi varsa iade et edemiyosan da garantiye gönder yenisi geliyor


    NORMALİDE BİZİ BULMAZ Kİ
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sasalil
    sasalil's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2011
    Erkek

    teşekkürler arkadaşalr ilginiz için sorun hallolmuştur. sarjda idi o sıra ilk olarak sarjdan çıkartıp kontrol ettim düzelmemişti daha sonra restart yaptım normal haline döndü umarım beni uğraştırmaz daha sonra. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    nerden almıştın teli?


    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sasalil
    sasalil's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2011
    Erkek
    samaccc bunu yazdı

    nerden almıştın teli?

    n11.com dan aldım hocam.

Toplam Hit: 4192 Toplam Mesaj: 6