Gmail App İnbox Okuyacak Program Yazacak Aranıyor
-
merhabalar üstadlar android bir uygulama istiyorum internette araştırdım ama bir türlü sonuca ulaşamadım imap vb kullanmadan harici bir apk ile android telefonlarda gelen gmail app üzerindeki maillere erişmek istiyorum. api ile bu işlemin kaç tane eposta okunmamaış başlıkları ne gibi özelliklerini çekebildim ama içerik konusunda yada yanıtlama konusunda bir sonuca varamadım. bu konuda bir uygulama yazdırmak istiyorum. tasarım önemli değil sadece apk açıldığında telefona kurulu olan gmail app üstündeki mailleri hatta son düşen mail bile olsa olur ekrana göstermesini istiyorum. fiyat ve süreyi pm ile yollarsanız direk anlaşabiliriz. ödemeyi yarı yarı iş başı ve iş sonu olarak yaparım
-
Hocam yaklaşık 1 aydır belkide daha fazla bu işle uğraşıyorsunuz sanırım.
Bahsettiğiniz olayı android ile yapabilir misin bilmiyorum.
Apisiz vs. yapmak için gelen paketleri okuyacaksın da. Gmail'in paketlerini bulacaksın. Birde onu decode edeceksin. Içerisinden maili vs alacaksın. Bu hiç de kolay değil. Bildirim ile falan çözülemez yani.
Yaparsanız cidden parası neyse bende ortak olayım mantığını merak ediyorum. Bana göre böyle birşeyi yapmak çok daha basit değil. Network ile alakalı bir durum çünkü istediğin şey Android ile alakalı değil.
-
MhmdAlmz bunu yazdı
Hocam yaklaşık 1 aydır belkide daha fazla bu işle uğraşıyorsunuz sanırım.
Bahsettiğiniz olayı android ile yapabilir misin bilmiyorum.
Apisiz vs. yapmak için gelen paketleri okuyacaksın da. Gmail'in paketlerini bulacaksın. Birde onu decode edeceksin. Içerisinden maili vs alacaksın. Bu hiç de kolay değil. Bildirim ile falan çözülemez yani.
Yaparsanız cidden parası neyse bende ortak olayım mantığını merak ediyorum. Bana göre böyle birşeyi yapmak çok daha basit değil. Network ile alakalı bir durum çünkü istediğin şey Android ile alakalı değil.
aynen öyle ara ara uğraşıyorum etiketleri çektim okunmuş okunmamışları çektim social promotion bölümlerini falan aldım ama yok yani inboxu alamadım hatta şunu diyim rootlu telefonlarda gmailin accontunun accounts.db sini dahi çektim ama gel gelelim hepsi rootlu değil :D
-
Merak ettiğim neden pop veya imap protokollerini API ile birlikte kullanmıyorsunuz?
-
ben amacı anlamadım ?
-
caagroup bunu yazdı
Merak ettiğim neden pop veya imap protokollerini API ile birlikte kullanmıyorsunuz?
bunu yaptığım zaman programın 1.si güveni kalmıyor şifremi istiyor kullanıcı diye 2.si gmail dışındaki accontlar için smtp pop ayarları vs çoğu kullanıcı yapamıyor
PanxeR bunu yazdıben amacı anlamadım ?
amacı şu hocam otomatik cevaplayıcı programı hazırlıyorum yani mesela filtre yapacak şu mailin içinde işe giriş evrağı geçerse dosyalardan şu dosyayı direk forward edecek vb gibi
-
Yaparsında cevaplayamazsın yada forward edemezsin içerik okuyabilirsin
