Gnome 3.0 Yeni Görüntüler
-
http://video.stumbleupon.com/#p=7u20b29g8k
-
Eleman normalde hangi videoları izliyosa bizde onla izliyoruz ne güzel değilmi :)
-
çok iyi ya :) KDE e den güzel (nerdeyse :) )
-
bi de hangi dağıtım olduğunu bilen-anlayan varsa bi yazabilir mi?
-
bir türlü alışamadım, birkaç kere denemedim windowsu bırakmayı ama yılların verdiği alışkanlıklar olsa gerek herhalde
-
Gnome 3.0 henüz çıkmadı konsept görüntüler bunlar.
-
Z-CHAN bunu yazdı:
-----------------------------
Gnome 3.0 henüz çıkmadı konsept görüntüler bunlar.
-----------------------------hee (: tamam kaptan anlaşıldı :)
Heyecan oldu birden :)
Bi çıksında bende denemek istiyorum hem kde den daha yüksek performans diyorlar. Deneyelim görelim.
-
Açıkcası hoşuma gitmedi, oyuncak gibi.
En çok xfce kullanmasını seviyorum.KDE4 de hoşuma gitmeyenler arasında.
-
Güzelmiş. Hayırlı uğurlu olur inşallah.
