Godaddy Kullanan Arkadaşlar ? (Neyin Peşinde Bunlar)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    hacılar bu godaddy mail atıyor dündendir derdini anlamadım.

    zaten sinir küpüyüm sitelere erişemiyorum bilmediğim bi sebepten ötürü.

    acaba bu attıkları mail ile mi ilgili ? 

    mail detayı:

     

    Dear veysel ,

    This notification is generated automatically as a service to you.

    We have received a request that the name servers be changed for the following domain name(s):

    domain 1 (ben editledim)
    domain 2 (ben editledim)

    If you are monitoring this name with Domain Backorders, the above change is also displayed in the "Monitoring and Backordering" section of your Account Manager.


    You do not need to respond to this email. If, however, you think this change may have been made in error or fraudulently,please contact us within 15 days.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    kanka acaba sen backorder daki domain i mi aldın. edit. gerçi backorder işinde alamıyorsun sanırım en yükske parayı veren mi alıyordu neydi pek bilgim yok bu konuda gerçi.

    FOXXLY tarafından 26/Şub/14 17:42 tarihinde düzenlenmiştir

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bi domainleri pm atsana bakıyim


    Bittik biz bittik
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    FOXXLY bunu yazdı

    kanka acaba sen backorder daki domain i mi aldın. edit. gerçi backorder işinde alamıyorsun sanırım en yükske parayı veren mi alıyordu neydi pek bilgim yok bu konuda gerçi.

    Yok kanka alirken zaten normal fiyatti ayrica indirim kodu da yapistirdim oyle aldim 6tl'ye.

    Backorder olsa alabilirmiydik boyle

     

     

    Cosmic pm attim haci


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    fikri olan yok mu hacılar ? resmen sancı çekiyorum burada. bi domain aldık bela oldu başımıza.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugurben
    ugurben's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2003
    Erkek

    size hizmet olarak bu maili gonderdıgını sylıuor bellı baslı degısıklıler yapmıssın

    bununla ılgılı bıldılendırme


    sevdigim 3 turk atasozu.. 1- besle kargayı atsın iftirayı, 2- yayılma sivril ( bu bir çin atasozudur), 3- luzumsuz eşek sucuk olur ( buda bir çin atasozudur ) ve son olarak, 4- ak akçe karagün kara akçe ak gün içindir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Hocam hosting aldıysan ondandır, bu domainler için NS değişikliği yapıldı haberin olsun demişler. Şu an bu sitelerin, hostingin sana verdiği NSlere yönlenmiş olması gerekiyor. Bi kontrol et, hata varsa bildir.

     

    Çeviri:

    Sevgili Veysel,

    Bu bildirim size bir hizmetimiz olarak otomatik oluşturulmuştur.

    Aşağıdaki domain(ler)in name serverlarının değiştirilmesi için bir istek almış bulunmaktayız.

     

    Eğer bu domainleri Backorderlardan takip ediyorsanız, yukarıda belirttiğimiz değişiklik aynı zamanda Account Manager'ın "Monitoring and Backordering" kısmında da gösterilmektedir.

    Bu emaile yanıt vermenize gerek yoktur. Ancak, eğer bu değişikliğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız lütfen bizimle 15 gün içinde iletişim kurun.

     

    --

    Sitelere erişilmiyor demişsin, büyük ihtimalle bunlar bi mallık yapıp alakasız bir yere yönlerdirdiler NSleri. Ben de GoDaddy'den çektiğimi bi tek HP bilgisayarımdan çektim öyle diyeyim. Teknik olarak sorun varsa elimden geldiğince yardımcı olurum, onun dışında yazılacak edilecek çevrilecek bir şey olursa da pm.

    izzmarit tarafından 26/Şub/14 22:53 tarihinde düzenlenmiştir

    sigara değil, balık olan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı

    Hocam hosting aldıysan ondandır, bu domainler için NS değişikliği yapıldı haberin olsun demişler. Şu an bu sitelerin, hostingin sana verdiği NSlere yönlenmiş olması gerekiyor. Bi kontrol et, hata varsa bildir.

     

    Çeviri:

    Sevgili Veysel,

    Bu bildirim size bir hizmetimiz olarak otomatik oluşturulmuştur.

    Aşağıdaki domain(ler)in name serverlarının değiştirilmesi için bir istek almış bulunmaktayız.

     

    Eğer bu domainleri Backorderlardan takip ediyorsanız, yukarıda belirttiğimiz değişiklik aynı zamanda Account Manager'ın "Monitoring and Backordering" kısmında da gösterilmektedir.

    Bu emaile yanıt vermenize gerek yoktur. Ancak, eğer bu değişikliğin hatalı olduğunu düşünüyorsanız lütfen bizimle 15 gün içinde iletişim kurun.

     

    --

    Sitelere erişilmiyor demişsin, büyük ihtimalle bunlar bi mallık yapıp alakasız bir yere yönlerdirdiler NSleri. Ben de GoDaddy'den çektiğimi bi tek HP bilgisayarımdan çektim öyle diyeyim. Teknik olarak sorun varsa elimden geldiğince yardımcı olurum, onun dışında yazılacak edilecek çevrilecek bir şey olursa da pm.

    saol hocam. zamanında godaddy ile çok sorun yaşadım ama bu sefer saçma sapan bi reseller sorunu yaşadım. kaç kişi ile görüştük kimsenin aklı almadı olayı. 

    1 gün kapalı kaldıktan sonra toparladık çok şükür.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whoobay
    whoobay's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ekim/2003
    Erkek

    Tekrar sıkıntı yaşarsan yardımcı olurum.2006dan beri kullanırım kendilerini, mentalitesini bilirim.


    Herşey kolaydır, bazen değil işte ∆
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    çok sağlamcı ibneler


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
Toplam Hit: 1384 Toplam Mesaj: 10