Gogıl Nerde
-
Arkadaşlar ya ben explorer da herhangi gogıl reklamlı bi site actıgım zaman reklamlar görünmüo acaba neden bilen var mı he bide cpanelden anlıyan varsa beni eklerse sevinirm...
SAYGILARIMLA...
-
bendede görünmüyor ama kaspersky ayarları full olarak açıkken. sistemde firewall falan varsa reklamları falan engeller sisteminde kaspersky vb güvenlik yazılımı varmı?
-
kasper var ama daha oncede kaspersky vardı acılıoodu ne diecem sana kasperden ayar yapabilion mu heee
-
bi sayfada 3 ten fazla reklam olursa hiçbiri açılmaz reklamları framelere göm
Toplam Hit: 1848 Toplam Mesaj: 4
