

Golden Keylogger Gibi Bilgisayar Üzerinde Kayıt
-
evet arkadaşlar golden keylogger ı bi çounuz biliyordur ben maille değilde sadece tuşları kaydetsin ve bilgisayarın belli bir yerinde log oluştursun istiyorum golden ı neden kullanmıyosun derseniz o avastta uyarı verdi bu arada makine vista
-
$ varmı?
-
$ dan kastın para sanırım :D $ € ytl ve £ konusunda kriz vurdu diğer birimleride kullanamıyoz
-
bana da lazım geldi var mı?
-
imzaam belki dikkatinizi çeker;)
Toplam Hit: 2303 Toplam Mesaj: 5