folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Golf 4 Lastik Sorunu



Golf 4 Lastik Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    proxy
    proxy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    arkadaşlar merhaba 
    dün 2000 model 1.6 golf c.line aldım, aracın üstünde sıfır ayarında 17 inç çelikjant ve 235/45/17 ölçülerinde lastikler var ancak sorun şu  araba çukurlara falan girince lastik sürtme yapıyor.ve araçta esneme yok gibi kütük gibi sallanıyor çukurlarda vs lastikçiye gittik havasına baktı 44 ten 32 ye indirdi bu işlemden sonra esnemeside sürtmeside baya azaldı ama yine de araç ara ara sürtme yapıyor, jantlar ve lastikler arabada felaket hoş duruyor, ayrıca netten lastik hesabı yapan programlarla lastik ebatlarını karşılaşkırdığımda 
    orjinalı olan 195/65/15 iebatları ile şu an aracın üstünde bulunan 235/45/17 ebatlarındaki değerlerin arasında sadece % 1.3 lük bi fark gözüküyor, çukurlarda falan dikkatlı olunursa sürtmeden kullanılabilecek gibi görünüyor ama yinede bu ebatların (235/45/17) aracın üstündeki artılarını eksileri konusunda yardımlarınızı bekliyorum

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    spor yay takılarak yada yayları kesilerek aracın altı alçaltılmıştır, ondan dolayı çukurlara girince kütük gibi ses çıkarıyordur, orjinal lastik ebatı olmadığı için sürtme yapar, kaportacıya gidip çamurlukları ve tanponları lastiklere uygun hale getirteceksin, çukurlarda çarpmaması içinde amortisörlere bir miktar hava bastıracaksın, amortisörcü yapar onu.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    proxy
    proxy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    sorun yaylar  o zaman ? çünkü şu modüle göre hesaplayanca orjinal lastikleri ile üstündeki 17 lik laztikler arasında pek fark gözükmüyor...

    http://www.lastix.com/haberler.asp?nws=14

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    proxy bunu yazdı:
    -----------------------------

    sorun yaylar  o zaman ? çünkü şu modüle göre hesaplayanca orjinal lastikleri ile üstündeki 17 lik laztikler arasında pek fark gözükmüyor...

    http://www.lastix.com/haberler.asp?nws=14


    -----------------------------

    büyük lastik çamurluklara çarpmasın diye yaylar kısaltılır, sen yayları yükselttiğinde yada amortisöre hava bastırdığında bu sefer çamurluğa sürtecektir, hesabını iyi yaptır.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sertan_06
    sertan_06's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2007
    Erkek

    IRET bunu yazdı:
    -----------------------------

    proxy bunu yazdı:
    -----------------------------

    sorun yaylar  o zaman ? çünkü şu modüle göre hesaplayanca orjinal lastikleri ile üstündeki 17 lik laztikler arasında pek fark gözükmüyor...

    http://www.lastix.com/haberler.asp?nws=14


    -----------------------------

    büyük lastik çamurluklara çarpmasın diye yaylar kısaltılır, sen yayları yükselttiğinde yada amortisöre hava bastırdığında bu sefer çamurluğa sürtecektir, hesabını iyi yaptır.


    -----------------------------

    aynısı benim 206 da vardı pıstırılmış kütük koymuş çok güzel duruo ama arabanın anasını bellio orjinaline getir aracı bide jantlar kendi jantı değilse muhtemelen onlarda yamulmuştur bi de balans yaptırcan...


    spor akademisi hazırlık kurslarımız ankarada açılmıştır.tbt dekilere duyurulur.firtina_kickbox@hotmail.com
Toplam Hit: 1653 Toplam Mesaj: 5