Google Bombası
-
Arama motoru Google'ın kullandığı algoritma hackerlar için
çekici bir hedef olmayı başarıyor. Polonyalı bir bilgisayar çılgını "Penis" kelimesinin aratılması sonucu Google'ın politik olarak tamamen yanlış bir arama sonucu vermesini sağlamış: Google.pl erkek üreme organının yerine Polonya başbakanı Lech Kaczynski'yi sorgu sonucu olarak getirdi. Google Blogoscoped bildirisine göre Google-Bombası hackera üç senelik hapis cezasında başka hiçbir şey sağlamadı.
2003 yılında beri Google-Bombaları popüler bir fenomene yol açtı: O senede farklı web site yöneticileri "miserable failure" (İngilizcede "acınacak başarısızlık" demek) terimi arandığında Amerikan başbakanı George W. Bush'un biyografisinin çıkması için iş birliği yapmışlardı. Google'ın algoritması buna kanıp bu terimler aratıldığında Bush biyografisini sonuç olarak gösteriyordu. Ancak 2007 Ocak ayında bu bomba tamamen ortadan kaldırılabildi.
daha neler çıkçak -
hoca reklamı da kopyalamışsın :d
-
güzelmiş lan bu du bakimm..
-
ya onu bnu bırakın da benim adım sezgin. google grafiklerde "sezgin" yazın bakın ilk sonuçta ne çıkıyor .çok kötü bir durum ya ... :-D
-
harbi enteresanmış :) ama aklıma geldi bu da ataturk aratınca pornoların çıkması gibi bişeymi?
-
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------
ya onu bnu bırakın da benim adım sezgin. google grafiklerde "sezgin" yazın bakın ilk sonuçta ne çıkıyor .çok kötü bir durum ya ... :-D
-----------------------------
ahuahahaa :D -
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------
ya onu bnu bırakın da benim adım sezgin. google grafiklerde "sezgin" yazın bakın ilk sonuçta ne çıkıyor .çok kötü bir durum ya ... :-D
-----------------------------
ehuehuehu Harbiden Gülünecek Durum Ama Gülmicem =>
Benim Adım "Volkan" Birde Bana Bakın Bakalım Ne Çıkıyor (Ucuz Yırtmışım ) :):) -
NighT-7 bunu yazdı:
-----------------------------
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------
ya onu bnu bırakın da benim adım sezgin. google grafiklerde "sezgin" yazın bakın ilk sonuçta ne çıkıyor .çok kötü bir durum ya ... :-D
-----------------------------
ahuahahaa :D
-----------------------------
haa gülersiniz tabi :Dilk gördüğümde ne şok olmuştum ya:D
-
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------
ya onu bnu bırakın da benim adım sezgin. google grafiklerde "sezgin" yazın bakın ilk sonuçta ne çıkıyor .çok kötü bir durum ya ... :-D
-----------------------------aga seninde hiç şansın yokmuş ama beni çok güldürdün
-
PIROMANTANRI bunu yazdı:
-----------------------------
ya onu bnu bırakın da benim adım sezgin. google grafiklerde "sezgin" yazın bakın ilk sonuçta ne çıkıyor .çok kötü bir durum ya ... :-D
-----------------------------zuhahahahaD:Ç.D:D.d
