folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Google Bombası



Google Bombası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doktordanger
    doktordanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Arama motoru Google'ın kullandığı algoritma hackerlar için

    çekici bir hedef olmayı başarıyor. Polonyalı bir bilgisayar çılgını "Penis" kelimesinin aratılması sonucu Google'ın politik olarak tamamen yanlış bir arama sonucu vermesini sağlamış: Google.pl erkek üreme organının yerine Polonya başbakanı Lech Kaczynski'yi sorgu sonucu olarak getirdi. Google Blogoscoped bildirisine göre Google-Bombası hackera üç senelik hapis cezasında başka hiçbir şey sağlamadı.

    2003 yılında beri Google-Bombaları popüler bir fenomene yol açtı: O senede farklı web site yöneticileri "miserable failure" (İngilizcede "acınacak başarısızlık" demek) terimi arandığında Amerikan başbakanı George W. Bush'un biyografisinin çıkması için iş birliği yapmışlardı. Google'ın algoritması buna kanıp bu terimler aratıldığında Bush biyografisini sonuç olarak gösteriyordu. Ancak 2007 Ocak ayında bu bomba tamamen ortadan kaldırılabildi.





    daha neler çıkçak 


    Yeni wep sitem www.bilisimbilim.com inş reklama girmez::).Yaw reklamsa söyleyin kaldırız. her türlü haberi bulabilirsiniz
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    hoca reklamı da kopyalamışsın :d
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    güzelmiş lan bu du bakimm..

    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek
    ya onu bnu bırakın da benim adım sezgin. google grafiklerde "sezgin" yazın bakın ilk sonuçta ne çıkıyor .çok kötü bir durum ya ... :-D

    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yTSe_JaM
    yTSe_JaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    harbi enteresanmış :) ama aklıma geldi bu da ataturk aratınca pornoların çıkması gibi bişeymi?  

    Our Master Miyamoto Musashi Says: The way is in Training Know the Ways of all professions. Distinguish between gain and loss in worldly matters. Do not think dishonestly.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------
    ya onu bnu bırakın da benim adım sezgin. google grafiklerde "sezgin" yazın bakın ilk sonuçta ne çıkıyor .çok kötü bir durum ya ... :-D
    -----------------------------
    ahuahahaa :D

    sanılanın aksine...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MySteryHunter
    MySteryHunter's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------
    ya onu bnu bırakın da benim adım sezgin. google grafiklerde "sezgin" yazın bakın ilk sonuçta ne çıkıyor .çok kötü bir durum ya ... :-D
    -----------------------------
    ehuehuehu Harbiden Gülünecek Durum Ama Gülmicem =>

    Benim Adım "Volkan" Birde Bana Bakın Bakalım Ne Çıkıyor (Ucuz Yırtmışım ) :):)

    HaYaL GüCü BiLGiDeN DaHa öNeMLiDiR ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PIROMANTANRI
    PIROMANTANRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2007
    Erkek

    NighT-7 bunu yazdı:
    -----------------------------
    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------
    ya onu bnu bırakın da benim adım sezgin. google grafiklerde "sezgin" yazın bakın ilk sonuçta ne çıkıyor .çok kötü bir durum ya ... :-D
    -----------------------------
    ahuahahaa :D
    -----------------------------
    haa gülersiniz tabi :D

    ilk gördüğümde ne şok olmuştum ya:D


    Birgün yapacak fen şu siyah toprağı altın/Her şey olacak kudret-i irfan ile...inandım.(Tevfik Fikret/Haluk"un Amentüsü)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zxzxzxzx
    zxzxzxzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------
    ya onu bnu bırakın da benim adım sezgin. google grafiklerde "sezgin" yazın bakın ilk sonuçta ne çıkıyor .çok kötü bir durum ya ... :-D
    -----------------------------

    aga seninde hiç şansın yokmuş ama beni çok güldürdün 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doktordanger
    doktordanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    PIROMANTANRI bunu yazdı:
    -----------------------------
    ya onu bnu bırakın da benim adım sezgin. google grafiklerde "sezgin" yazın bakın ilk sonuçta ne çıkıyor .çok kötü bir durum ya ... :-D
    -----------------------------

    zuhahahahaD:Ç.D:D.d


    Yeni wep sitem www.bilisimbilim.com inş reklama girmez::).Yaw reklamsa söyleyin kaldırız. her türlü haberi bulabilirsiniz
Toplam Hit: 1823 Toplam Mesaj: 10