Google DNS Sunucularında Problem Mi Var ?
-
Selam arkadaşlar
8.8.8.8,
8.8.4.4 leri gördüm göreli kullanmaktayım, ancak son 2-3 gündür sayfaları açarken acayip bir yavaşlık söz konusuydu.
DNSleri bir değişeyim dedim hız acayip derecede farketti.
DNSlerde tek sorun yaşayan benmiyim,yoksa genel bir problem mi var ?
(Ek olarak öğlen vakti ttnet bayrampaşa tarafı uçmuştu,pingler normal sürenin 6 katı kadar fark ediyordu)
-
hayır.. it gibi kanırtıor.. bende sıkıntı yok..
-
bende : google dns leri ile google siteleri çok hızlı diğerleri çok yavaş örn youtube falan canavar gibi ama diğer sitelerde ciddi bi yavaşlık var
diğer dns lerle herşey hızlı google siteleri gmail youtube vs vs çok yavaş :/ napsam bilemiyorum ama dnsadvantage kullanıyorum
-
okuldan bir arkadaşda benle aynı konuda şikayetci.
memleket nere sizin , bölgesel bişimi acaba
-
Genki bunu yazdı:
-----------------------------okuldan bir arkadaşda benle aynı konuda şikayetci.
memleket nere sizin , bölgesel bişimi acaba
-----------------------------ümraniye :/
bide bu olaya çözüm varmı ya? deli ediyo insanı siteye göre dns değiştiriyorum nerdeyse
-
lalada bunu yazdı:
-----------------------------Genki bunu yazdı:
-----------------------------okuldan bir arkadaşda benle aynı konuda şikayetci.
memleket nere sizin , bölgesel bişimi acaba
-----------------------------ümraniye :/
bide bu olaya çözüm varmı ya? deli ediyo insanı siteye göre dns değiştiriyorum nerdeyse
-----------------------------bende ümraniyedeyim google dnsleriyle sıkıntı denen bişi yok.. çok fena kanırtıorum.. hatta siz söylediniz open dnsle felan denedim şimdi bi fark göremedim..
-
bende bahçelievlerdeyim aynı problemi bende yaşıyorum dostlar yanlız değilsiniz
-
Heima bunu yazdı:
-----------------------------lalada bunu yazdı:
-----------------------------Genki bunu yazdı:
-----------------------------okuldan bir arkadaşda benle aynı konuda şikayetci.
memleket nere sizin , bölgesel bişimi acaba
-----------------------------ümraniye :/
bide bu olaya çözüm varmı ya? deli ediyo insanı siteye göre dns değiştiriyorum nerdeyse
-----------------------------bende ümraniyedeyim google dnsleriyle sıkıntı denen bişi yok.. çok fena kanırtıorum.. hatta siz söylediniz open dnsle felan denedim şimdi bi fark göremedim..
-----------------------------belki farklı santrallerde falanızdır yada özellikle bana kıllık yapıyolardır
-
Ücretli dns alsak fark eder mi? alacak olursak fiyatı nedir nereyi önerirsiniz?
