Google Font Apisi Sorunsalı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    evet arkadaşlar bu google apileri beni öldürücek. css de sorun var kesin bi yerinde lanet gelsin hazır templatelere. neyse konumuza geçelim. bildiğiniz üzere google apileri üzerinden font kullanabiliyoruz bunu cufon ile de yapabiliyoruz fakat kullandığım tasarım google api ile yapmış bu işi. şimdi türkçe karakter sorunu çoğumuzun rastladığı birşey. şimdi aynı fontu kullanan sf-menu div de sıkıntı çıktı. ama diğer hiç bir yerde türkçe karakter sorunu olmadı. neden menü bölümünde sorun çıktı deli etti beni şimdi bu zımbırtı. daha fazla yazmadan sf-menu içeriğini yapıştırıyorum buraya belki benim bulamadığımı siz bulabilirsiniz. 

    -----------------------------------

    #header .sf-menu {

        float: right;

        margin-bottom: 0;

    }

    #header .sf-menu li {background:url(../images/main-menu-separator.png) no-repeat right center transparent;}

    #header .sf-menu a {background:none;border:0; padding:0; font-size:18px; font-weight:400; letter-spacing:0.5px; color:#fff; padding:8px 5px 20px; margin:10px 25px 0 20px; color:#eee;} 

    #header .sf-menu li.active a,#header .sf-menu li a:hover {background:url(../images/menu-bg-bottom.png) repeat-x center bottom transparent; color:#fff; }

    #header .sf-menu li.last-child {background:none;}

    #header .sf-menu li.last-child a {padding-right:0;}

    #header .sf-menu li.parent.sfHover a {background:#b71010; color:#b71010;-webkit-border-top-left-radius: 3px;-webkit-border-top-right-radius: 3px;-moz-border-radius-topleft: 3px;-moz-border-radius-topright: 3px;border-top-left-radius: 3px;border-top-right-radius: 3px;}

    #header .sf-menu li.parent.sfHover ul {background:#fff;-webkit-border-bottom-right-radius: 3px;-webkit-border-bottom-left-radius: 3px;-moz-border-radius-bottomright: 3px;-moz-border-radius-bottomleft: 3px;border-bottom-right-radius: 3px;border-bottom-left-radius: 3px;border-right:1px solid #d9d9d9;border-left:1px solid #d9d9d9;border-bottom:1px solid #d9d9d9}

    .sf-menu li:hover ul, .sf-menu li.sfHover ul {top:auto !important; left:20px !important;}

    #header .sf-menu li.parent.sfHover ul li {background:none; margin:0; padding:0}

    #header .sf-menu li.parent.sfHover ul li a {-webkit-border-radius: 0px;-moz-border-radius:0px;border-radius: 0px; padding:10px 0px;  margin:0 10px; background:none; border-bottom:1px dotted #ccc; line-height:1;}

    #header .sf-menu li.parent.sfHover ul li.last-child a {border-bottom:0}

    #header .sf-menu li.parent.sfHover ul ul {-webkit-border-radius: 0px;-moz-border-radius:0px;border-radius: 0px;}

    .sf-menu li:hover ul ul, .sf-menu li.sfHover ul ul {margin-left:5px}

    #header .sf-menu li.parent a .sf-sub-indicator {left: 50%;margin-left: -5px;top: 2.2em; background-image:url(../images/arrows.png);}

    #header .sf-menu li.parent ul .sf-sub-indicator {top:0.8em; left:auto; margin-left:0}

    #header .sf-menu a {font-family: 'Yanone Kaffeesatz', 'Helvetica', arial, serif; }

    -----------------------------------

     


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    hoh hoh hoo :D galiba sorunu buldum :D biraz hızlı oldu :D

    ust.asp içine ben şimdi menüyü koyuyorum. her sayfaya tek tek eklemiyim diye. include file ile çekiyorum bunu. sayfalara. şimdi include ile çekmediğim zaman problem olmuyor :S sorunun geçici çözümü bulundu :D ama şimdi yeni bi sorun çıtkı :D lanet gelsin :D


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    evet yine aynı sorunla başbaşayım arkadaşlar. bu seferde başlıklarda sıkıntı çıktı :S aynı kodları başka bi sayfada kullanıyorum temiz. vt den çekince piç oluyo :S apileri siliyorum. yine aynı. css de bi sıkıntı olduğunu düşünüyorum. ama hangi css. bilgisi olan varsa yardım edebilirmi hocalar ? 


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    help meee :D yardım edecek kimse yokmu koskoca forumda arkadaş ?

    porno paylaşalım desem hit manyağı olurdu konu vay arkadaş. bide bilişim forumuyuz diyoruz :S knight online forumuna konu açmış gibi hissettim kendimi :s


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slanger
    slanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek

    up

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    son up :) kimse mi bilmiyo bu konuyu arkadaşlar yapmayın gözünüzü seviyim.


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    kimse cevap vermedi deneme yanılma felan derken sorunun çözümünü bulduk. kısaca anlatmak gerekirse.
    template ler utf8 olarak geliyo. ben tabi asp olarak kodladığım için

    <meta http-equiv="Content-type" content="text/html; charset=windows-1254" />

    bunu ekliyorum. ama utf8 in bulunduğu metayı silmemişim :D ikisi çakışınca piç oldu herşey. asp kodlayanlara ilk önce utf8 metasını silin :D

    cevap gelmedi fekat düşünen insan evlatları olmuştur elbet. belki birinin işine yarar bu konu :) 


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    include ettiğin sayfayı notepad ile açıp utf 8 kaydetsene hocam bi yeniden


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    include ettiğin sayfayı notepad ile açıp utf 8 kaydetsene hocam bi yeniden


    -----------------------------

    hocam sorunu çözmüş bulunmaktayım asp-utf8 kapışması nedeniyle olmuş :) bir önceki postta sorunun çözümü yazıyor. biraz uğraştırdı ama hallettim. ilgin için teşekkür ederim.


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
Toplam Hit: 1647 Toplam Mesaj: 9