Google Lively Beta (Second Life Benzeri)
-
Google, en yeni servisi olan Lively ile sanal dünyanın sınırlarını zorluyor. Yeni sitede, kendinize yeni bir dünya oluşturabiliyorsunuz. Üstelik her şey canlı.
Google Lively, dün akşam sessiz sedasız bir şekilde hayata geçirildi. Google hesabınız ile giriş yapabildiğiniz web sitesinde, tıpkı Second Life'ta olduğu gibi bir yöntem izleniyor.
Adobe Flash teknolojisi ile hazırlanan sistemde, kendi odanızı oluşturduğunuz gibi, popüler odalara da giriş yapabiliyorsunuz. Odalar içerisindeki nesnelerle etkileşime geçmenin yanı sıra, o alanda bulunan kişilerle de sohbet edebiliyorsunuz.

Yazılım Desteği
Google Lively'i en iyi şekilde kullanmak için bilgisayarınıza küçük bir yazılım kurmanız gerekiyor. Buraya tıklayarak yazılımı indirebilirsiniz. Kısa süreli bir kurulumdan sonra www.lively.com adresine gidip giriş yaparak kendi odanızı ve kimliğinizi oluşturabiliyorsunuz.
Bu servisin Türkçe dil desteği şimdilik bulunmuyor. İlk izlenimlerimizde, gelenlerin sistemi çözmeye çalıştığı yönünde. Çoğunluğu ise uzak doğudan gelen Google kullanıcıları oluşturuyor.Giriş yapmak için bir Google hesabınızın olması gerekiyor.Neden burasıda bir tbt yuvasıolmasın :D
-
JUSTICEtr bunu yazdı:
-----------------------------
............................
Bu servisin Türkçe dil desteği şimdilik bulunmuyor. İlk izlenimlerimizde, gelenlerin sistemi çözmeye çalıştığı yönünde. Çoğunluğu ise uzak doğudan gelen Google kullanıcıları oluşturuyor.Giriş yapmak için bir Google hesabınızın olması gerekiyor.Neden burasıda bir tbt yuvasıolmasın :D******
-----------------------------neden olmasın çünkü kotamız var
çünkü telekom bizi seviyo bizde onu seviyoruz
dış hat çıkışımız yavaş
-
ulan bu başka bi projeydi
google satın almış galiba
belki de ortaklaşa çalışıyolardır ama
google earth'ı keyhole'dan satın almıştı gene bööle sessiz sedasız
takılmıştım bi ara buna
bu tutar bence :)
-
sessiz sedasız olduguna göre bi işler var ama hayırlısı...
-
acayip guzel bisey ya
bug var ama az
-
bi yer bulalım tbtler oraya girelim
-
Firefox veya ie lazımmıs tarayıcı olarak. Yüklüyorum bakalım nasıl bişimiş :)
Merak ettim acuk :)
