folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Google Lively Beta (Second Life Benzeri)



Google Lively Beta (Second Life Benzeri)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JUSTICE
    JUSTICE's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek


    Google, en yeni servisi olan Lively ile sanal dünyanın sınırlarını zorluyor. Yeni sitede, kendinize yeni bir dünya oluşturabiliyorsunuz. Üstelik her şey canlı.

    Google Lively, dün akşam sessiz sedasız bir şekilde hayata geçirildi. Google hesabınız ile giriş yapabildiğiniz web sitesinde, tıpkı Second Life'ta olduğu gibi bir yöntem izleniyor.

    Adobe Flash teknolojisi ile hazırlanan sistemde, kendi odanızı oluşturduğunuz gibi, popüler odalara da giriş yapabiliyorsunuz. Odalar içerisindeki nesnelerle etkileşime geçmenin yanı sıra, o alanda bulunan kişilerle de sohbet edebiliyorsunuz.



    Yazılım Desteği
    Google Lively'i en iyi şekilde kullanmak için bilgisayarınıza küçük bir yazılım kurmanız gerekiyor. Buraya tıklayarak yazılımı indirebilirsiniz. Kısa süreli bir kurulumdan sonra www.lively.com adresine gidip giriş yaparak kendi odanızı ve kimliğinizi oluşturabiliyorsunuz.

    Bu servisin Türkçe dil desteği şimdilik bulunmuyor. İlk izlenimlerimizde, gelenlerin sistemi çözmeye çalıştığı yönünde. Çoğunluğu ise uzak doğudan gelen Google kullanıcıları oluşturuyor.Giriş yapmak için bir Google hesabınızın olması gerekiyor.

     

    Neden burasıda bir tbt yuvasıolmasın :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BiLGeN
    BiLGeN's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2007
    Erkek

    JUSTICEtr bunu yazdı:
    -----------------------------


    ............................

    Bu servisin Türkçe dil desteği şimdilik bulunmuyor. İlk izlenimlerimizde, gelenlerin sistemi çözmeye çalıştığı yönünde. Çoğunluğu ise uzak doğudan gelen Google kullanıcıları oluşturuyor.Giriş yapmak için bir Google hesabınızın olması gerekiyor.

     

    Neden burasıda bir tbt yuvasıolmasın :D******


    -----------------------------

     

    neden olmasın çünkü kotamız var

    çünkü telekom bizi seviyo bizde onu seviyoruz

    dış hat çıkışımız yavaş


    Hoşgörü
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    ulan bu başka bi projeydi

    google satın almış galiba

    belki de ortaklaşa çalışıyolardır ama

    google earth'ı keyhole'dan satın almıştı gene bööle sessiz sedasız

    takılmıştım bi ara buna

    bu tutar bence :)


    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JUSTICE
    JUSTICE's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    sessiz sedasız olduguna göre bi işler var ama hayırlısı...

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Valira
    Valira's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2003
    Dişi

    acayip guzel bisey ya

    bug var ama az


    The ability to destroy a planet is insignificant, next to the power of the force.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JUSTICE
    JUSTICE's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek

    bi yer bulalım tbtler oraya girelim

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Firefox veya ie lazımmıs tarayıcı olarak. Yüklüyorum bakalım nasıl bişimiş :)

    Merak ettim acuk :)


    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
Toplam Hit: 1397 Toplam Mesaj: 7