folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Google Yerine Caffeine Geliyor



Google Yerine Caffeine Geliyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    Google, mühendislerinin, "Caffeine" adlı, daha hızlı yeni bir arama motoru üzerinde çalıştıklarını açıkladı.

    Google'ın resmi blogunda Sitaram Iyer ve Matt Cutts adlı mühendislerin imzasıyla yayımlanan mesajda, Google mühendislerinin aylardır gizli bir proje üzerinde çalıştıkları ve yeni nesil bir arama motoru geliştirmek için çabaladıkları belirtildi.

    Mesajda, bu projeyle, aramada çıkan sonuçların kapsamı, doğruluğu ve bilgiye ulaşma hızının artırılacağı kaydedildi.

    İnternet kullanıcıları, projenin gelişimini http://www2.sandbox.google.com  adresinden takip edebilecekler. Görsel olarak, bu yeni arama motoru ile Google'ın orijinal sayfası arasında çok fark bulunmuyor.

    Google yönetimi, tek hedefin "Caffeine"in mevcut arama motoruna göre daha hızlı çalışması olduğunu belirtiyor.


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    zaten google dedin mi sade ama performanslı yani linux felsefesini benimsemiş şirket akla geliyor

    hadi bakalım.Arama motorları savaşlarında google yine oyacak :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    ben pek bi fark göremedim

    gördüğüm farklardan biri Türkiye'den sayfalar yazısını kaldırmışlar.

    İşletme Çözümleri  diye link koymuşlar en alta arama sonuçlarında


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WarHead
    WarHead's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2003
    Erkek
    iGoogle okadar cok servisi varki hangisini kullanacağımız şaşırdık :)

    Emekli
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam genelde bu tür işlerde , işletim sistemlerinde stabil sürüm çıkana kadar yani beta tarzı sürümlerde sürekli perfromansa ağırlık verirler.

    Hatırlarsan windows vista çıkana kadar bir sürü sürüm çıktı çoğunda görünüş falan alkasızdı.Performans açısından gleiştirme vardı.Sonunda da görünüşü değiştirdiler.Fakat diyorum ya google dedi mi beyaz ekran üstüne logo , kutucuk ve butondan oluşur.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aquila
    Aquila's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    zaten google dedin mi sade ama performanslı yani linux felsefesini benimsemiş şirket akla geliyor

    hadi bakalım.Arama motorları savaşlarında google yine oyacak :D


    -----------------------------

    Katılıyorum hoca.. Google havada karada denizde alır

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    ayrı bi site falan olmıcak. zaten biz caffeine e geçildiğini anlamıcaz bile. normal arama motorunun üzerine entegre edilicek. bi nevi yenileme çalışması gibi düşünün.

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek
    bu efsanelerde hiç bitmiyo arkadaş :D googledan daha hızlı ancak ışık var. kaç milyon sonucu saliseler içinde buluyo serefsiz :D
Toplam Hit: 1081 Toplam Mesaj: 8