Googlenin Yeni Halini Beğenen Var Mı?
-
Bence yeni hali kötü olmuş.
1.Resim arama kısmında eskiden aratılan resme direk gitme vede resmi büyük önizleme seçenekleri vardı artık o gitmiş onun yerine direk resmin olduğu siteye giriyorsun tıklayınca.
2.Otomatik hesaplama olayını kaldırmışlar.

-
değişilklik yok. aynı.
-
Bende de aynı. Operaya özgü güncelleştirme yapmış olabilirler.
-
BeyinAdam bunu yazdı
Bende de aynı. Operaya özgü güncelleştirme yapmış olabilirler.
aa aynen şimdi yandexden baktım orda aynı.
-
Google'ı yazıldığı gibi mi okuyorsun hocam? :)
mkyb tarafından 12/Nis/14 12:44 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 704 Toplam Mesaj: 5
