

Googletalk"Tan Msn Kişileri İle Chatleşme.(Yardım)
-
Hatırladığım kadarıyla yanlışta hatırlıyor olabilirim.Googletalk'ın öle bir özelliği vardı.
Yada varmıydı?size soruyomda:D
Yaması felan varsa bi adres verirseniz lütfen iyi olur
Not:Googleden araştırdım zaten Yoktu galiba..
-
google la msn olmuyo arkadaşım google la yahoo oluyo diye biliyorum
Toplam Hit: 1628 Toplam Mesaj: 2