Görev Çubuğu Hakkında
-
Merhaba arkadaşlar,bugün benim ufaklık pc ile oynamış ne yapmış nasıl yapmış halen anlamış degilim,
Görev çubuğundaki pencerelerin boyları küçülmüş :) Nasıl geri düzeltecem acaba.
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/600/adszai.jpg/][IMG]http://img600.imageshack.us/img600/4008/adszai.th.jpg[/IMG][/URL]
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]http://imageshack.us/photo/my-images/600/adszai.jpg/
-
Hocam sanırım uygulamarın çubugunu kısaltmış :)
görevi çubugu Sağ Tık " Görev Çubugunu Kilitle" daha sonra o programların yanında nokta nokta çizgiler çıkıcak.
onu tutup sağa doğru çeker misin bi ?
-
Malesef dostum onu denedim fakat olmadı :(
-
Up Up :)
-
Güzel olmuş ama^^
-
görev çubugunda sağ tık özellklere gir,
orada görev çubuğu düğmeleri var etiketleri gizle şeçiliyse değiştir onu düzelmesi lazım.
