

Görev Yöneticinin Dosya Menüsü Yok
-
Sürekli bu şekilde eski haline dönmiyor arkadaşlar nasıl düzeltirim bunu,

-
zaten lazım da değil :)
-
Kenarındaki boşluga çift mi tıklıyodun öle bişiydi heralde.
-
Vay amk ilk defa böle bişe görüyorum :)
-
en üst boşluga cift tikla gelir
-
http://www.tahribat.com/Forum-Gorev-Yoneticisi-Penceresine-Ne-Olmus-115441/
6 gün önce biri daha açmış :)
-
byeren bunu yazdı:
-----------------------------
en üst boşluga cift tikla gelir
-----------------------------Geldi, :)
-
ahaha aynısı bana da olmuştu şansa bulmuştum vay kafam vay kafam :D
Toplam Hit: 1231 Toplam Mesaj: 8